Sbo slapgeauwhoer topic #9

Ik was gister het 'nieuwe' francorchamps eens gaan uittesten en m'n grens gevonden. Resultaat gebroken remhendel en kappen geschaafd, ik zag onlangs in het cross wereldje dat er "onbreekbare" remhendels zijn. Iemand een idee of deze ook voor zip te krijgen en of passend te maken zijn?
Of zeggen jullie best gewoon op het einde van de hendel gaatje boren dat hij daar afbreekt?
 
Ik dacht dat jij nog niet mocht rijden?? Je zou een jaar stoppen voor je sleutelbeen?

Ik kon het niet meer aanzien langs de zijlijn 8P . In Oktober gaat de plaat er weer uit dus dan is het weer even stoppen. Maar na 8maanden geen meter te hebben gereden viel het nog niet zo heel erg tegen +pippi+
 
Not SBO but here goes a little update from Denmark. Meeting on a gokarttrack last weekend.

Pictures:

http://scootergalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=93581

Small movie:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=CJNf7HxKTuQ&feature=plcp"]Thy RaceWeekend #1 - 30/06 - 01/07-2012 - Speedline.dk - YouTube[/ame]

Btw. Activity on SF seems to be going down, big time, like on every other "oldschool" forum out there.
 
Thats because there are not coming any new members to this forum. And by time the amount of 'old akool' members is decreasing....
 
Ik heb zwaar in twijfel gezeten pia of mina, maar die filmpjes hebben me over gehaald.
Ook voor mij een Jog voor de race.:p
Ik ben toch meer een mina man.

See you next season.
 
Weet iemand iets van veldhoven? Hoorde net dat het voor de 25/26 ste is afgelast. Dit zou mijn eenigste kans zijn om dit jaar nog een x te rijden. Dus is er nog iets in omgeving brabant waar nog getraind kan worden ofzo ?
 
Last edited:
Nog gegadigden die deze maandag, 20/08 mee willen gaan trainen in Pottendijk in Nederland? Leuk baantje 35€ voor ganse dag!

Leuk baantje! Rijden van 10h tot 18h

pottendijk.jpg
 
Ik zal hem proberen heel te laten :)

Dit is gelukt. Was een geslaagde dag, zeker voor de eerste keer op een racer en eerste keer op pottendijk. Uiteindelijk 54.53 gereden als snelste ronde, kan sneller maar blijft in je achter hoofd dat je op iemand zijn machine rijd die komend weekend een race heeft :p
 
Back
Top