SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
Mike en ik gaan waarschijnlijk ook op Brakel even kijken. Juvaincourt is voor ons iets te ver weg om alleen te kijken :p Als ik zelf nou kon rijden was ik wel gekomen.
 
Idd MELV,
Desnoods kom je naar mij met al je spullen en dan schroef ik het je in elkaar.

Middag/avondje werk.
 
ZO! , ik zag @ pottendijk een foto met tekst staan op het prikbord , hierop stond dat eind 2012 het circuit geheel verbouwd zal worden , zoals ik kon zien op de foto word het deel wat nu rennerskwartier is geheel gevuld met baan , ook het rechte stuk word verder doorgetrokken. Het rennerskwartier zal dan worden verplaats naar de corssbaan stond er.

word een lange baan dan! maar ik denk wel dat het net als berghem mogelijk word om verschillende banen te maken.

oh ja , er komt ook nog een testbaan (vooral voor auto's) , deze is in aanbouw , de geluidswallen staan al gedeeltelijk! , word 1 groot motorsportcentrum daar straks :)

als ik er vandaag nog kom zal ik even kijken of ik een fotootje kan maken!
 
ZO! , ik zag @ pottendijk een foto met tekst staan op het prikbord , hierop stond dat eind 2012 het circuit geheel verbouwd zal worden , zoals ik kon zien op de foto word het deel wat nu rennerskwartier is geheel gevuld met baan , ook het rechte stuk word verder doorgetrokken. Het rennerskwartier zal dan worden verplaats naar de corssbaan stond er.

word een lange baan dan! maar ik denk wel dat het net als berghem mogelijk word om verschillende banen te maken.

oh ja , er komt ook nog een testbaan (vooral voor auto's) , deze is in aanbouw , de geluidswallen staan al gedeeltelijk! , word 1 groot motorsportcentrum daar straks :)

als ik er vandaag nog kom zal ik even kijken of ik een fotootje kan maken!

Naais!
 
Haha ja Tim ik zou wel willen, maar heb afspraken met TB en weet niet wat die er van zal vinden. maar heb tegen hem gezegd dat als ik kan komen helpen hij maar een gil moet geven. maar eigenlijk wil ik toch ook wel heel heel erg graag gaan Fahren! moeilijk moeilijk...
 
Ga misschien ook wel een rondje meerijden op braaksel, is bij de sobw de dunlop band nog steeds veplicht of mag je ook met de pmt's rijden?
 
TS 5 Banden
Banden moeten van het merk Dunlop zijn. Alleen als Dunlop geen band in de
gewenste velgmaat kan leveren, is montage van andere merken toegestaan.
Ook mogen regenbanden van het merk Heidenau worden gebruikt.
Alle banden moeten zijn voorzien van een door Hoco Parts aangebracht merkteken
 
hoco is de sponsor , hij eist gewoon zijn banden.

maar er wordt eigenlijk niet op gelet , ikzelf heb ook nog geen hoco stempeltje.

de regel van dat ierdereen dunlops moet vindt ik wel goed , dan is het gewoon gelijk voor ierder.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top