SBO Races - Slapgeouwehoer topic #6

Status
Not open for further replies.
Op Juvaincourt is het :

Zaterdag training op gelegenheid van de kartbaan. Dat betekend meestal dat we de baan delen met karts/super motard.

Zondag training/kwalificatie/endurance (2race)

Maandag training/ 2 manches (2race)
 
Dan zal het denk voor pronk, ik, raphael, sander (zoetermeer) gaan voor de laatste twee dagen.
We gaan het is overleggen :D
 
Op Juvaincourt is het :

Zaterdag training op gelegenheid van de kartbaan. Dat betekend meestal dat we de baan delen met karts/super motard.

Zondag training/kwalificatie/endurance (2race)

Maandag training/ 2 manches (2race)

en tijdens de week kan je ook elke dag vrij rijden natuurlijk.
Zo kan je daar op eenders welke dag aankomen :)
 
Kreeg net een centrale mail van de sbo over juvaincoirt en lelystad,

Maar volgens mij is lelystad op

Lelystad is in juli 9-10-/ 07 /2011

juvaincourt is in juni 11-12-13 / 06 /2011

Volgens mij is er geen stress nodig of wel tim ;) niet te veel drinken heh :p
 
Op juvaincourt is 9 en 10 Juli de Endurance.

Uit het forum komt ook geen duidelijkheid, vandaar dat ik het liever nu voor ben op een duidelijke manier via de mial ;)

Dan weet ik, de stichting en alle andere rijders waar we aan toe zijn :)

Dus Richard: REAGEREN OP DE MAIL ;)
 
:'(

Vaarwel Jasper, was leuk je gekend te hebben! Gelukkig komt hij goed terecht!

Nou nou, zo'n vaart zal het ook nog niet lopen, ik kom vast nog wel een keer buurten bij een race.

En hij mocht ook weg omdat hij in goede handen komt. :)
 
Op juvaincourt is 9 en 10 Juli de Endurance.

Uit het forum komt ook geen duidelijkheid, vandaar dat ik het liever nu voor ben op een duidelijke manier via de mial ;)

Dan weet ik, de stichting en alle andere rijders waar we aan toe zijn :)

Dus Richard: REAGEREN OP DE MAIL ;)

Snap niet waar je die data vandaan haalt. Waar op dit fora over word gesproken is in juni. en heeft niets te maken met lelystad.
 
Nou nou, zo'n vaart zal het ook nog niet lopen, ik kom vast nog wel een keer buurten bij een race.

En hij mocht ook weg omdat hij in goede handen komt. :)

Daar hou ik je aan! Misschien kan je nog een keer Endurance knallen samen met de nieuwe eigenaar. Maar wel jammer dat je er helemaal mee stopt, hou stiekem altijd nog de hoop dat er bepaalde mensen nog terugkomen in de race maar dat wordt erg lastig als ze de scooters verkopen hehe! Heeft Mark hem eigenlijk nog?
 
Nee, die van hem is al een paar jaar terug verkocht.
Burito hier op het forum heeft nog een poging gewaagd om er mee te gaan rijden, maar die heeft hem ook weer verkocht.

De "scene" is hier in de buurt aardig doodgebloed en ik heb een huis gekocht en dus een verstandiger doel voor mijn geld. :)
 
De "scene" is hier in de buurt aardig doodgebloed en ik heb een huis gekocht en dus een verstandiger doel voor mijn geld. :)

Verstandige keuze...een huis kan ook een bodemloze put zijn maar heeft wat meer waardevastheid hehe *D

Van de zomer dan maar BBQ-en bij jou, zouden we al 3 jaar bij Marco doen maar dat komt er ook niet echt van!
 
Ik hoop dat ik er al in kan in de zomer. :)

Ik heb het huis van mijn broer gekocht en hij is nu nog zijn nieuwe huis aan het verbouwen.
En omdat hij er net een kleine bij heeft blijft hij nog even in mijn huis zitten, totdat zijn huis klaar is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top