Zeer goede reactie Pronk. Ik heb onlangs zelf een evenement op poten gezet en heb dus ook ervaren dat je script/plan nog zo goed kan zijn, zolang je marketing niet op orde is zal je nooit de gewenste doelgroep bereiken en daarmee dus geen publiek trekken. Zodra dit natuurlijk wel gebeurd en er gaat meer publiek bij de wedstrijden komen kijken, zullen daar ook potentiële nieuwe deelnemers bij zitten.
Ik weet dat ik zelf niet meer race, maar ik draag de SBO wel een erg warm hart toe en zou het zonde vinden als zij ten onder gaan. Heb namelijk zelf altijd een geweldige tijd gehad bij het racen, maar het viel me toen ook al op dat er rondom het racen niet echt veel spannends te doen was voor publiek. Wat inderdaad al super mooi zou zijn is commentaar bij het racen, en ik denk dat er echt wel mensen zijn die er plezier in hebben om 20 minuten door zo'n microfoon te blèren over wie er wie smerig aan de kant zet, en wie er nu weer op de bandenstapel af stevend. Ik wil als ik tijd heb ook echt wel een keer een dagje schreeuwen hoor! Misschien leuk om een keer te proberen?