SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Spot mijn oog hier een sv650S.
Heb ik zelf ook maar dan de N versie, en als straat moto.
Komt juist wat te kort om lekker mee te racen op circuit vind ik.
 
Dat zou goed kunnen, maar het is een opstapklasse binnen het KNMV en ik ben er hard aan het denken om daar ook aan mee te gaan doen :p
 
Assen. En het was een topdag. 3 sessies gereden en de eerste 2 een trage bij me dus wou de instructeur ook niet doorrijden.
Maar de 3e sessie kunnen regelen dat een instructeur met mij alleen de baan opging en toen heb ik mogen knallen als een gek achter die gast aan, echt bruut.

Het mooiste was na de 3e sessie binnenkomen en Twan met een dikke smile in de pit zien staan :)
 
bestaat die klasse nog?
heb er zelf namelijk ook is over nagedacht!!

mooie foto's ook.
 
Lache...

Leuk initiatief!!, relatief goedkoop ook nog.
Hoe zit het btw met de reorganisatie binnen de SBO? Het is zo stil hier....




btw... wie is "Lodyx"?? :?
 
dat is degene die dit topic opende namens scooterforum.net nadat ie de andere na 1000 posts had geclosed :p

kort gezegd : een moderator ;)

en Sander , zijn die hokken van jullie al uit elkaar? :p
 
@ Sander ik kom uit op 7000 pleuries incl de "race-lijst" die verplicht is.
voor een kant en klare race motor is dat niet heel erg veel!

opzich wel interessant!
 
Lache...

Leuk initiatief!!, relatief goedkoop ook nog.
Hoe zit het btw met de reorganisatie binnen de SBO? Het is zo stil hier....




btw... wie is "Lodyx"?? :?

De vergadering waar iedereen voor uitgenodigd is via de mail? Daar gaat het bespreken van de reorganisatie van de SBO gebeuren.....
 
Ik ontvang al jaren geen (nieuws)brieven meer via E-mail. Ik heb dit ookal tien keer aangegeven maar tevergeefs!

Dus welke bijeenkomst!?:D

Tim! tering vet, beetje Elias achtige style! Wat was je tijd?
 
Ik ontvang al jaren geen (nieuws)brieven meer via E-mail. Ik heb dit ookal tien keer aangegeven maar tevergeefs!

Dus welke bijeenkomst!?:D

Tim! tering vet, beetje Elias achtige style! Wat was je tijd?

Tijden hebben we niet te horen gekregen daar was deze dag niet voor.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik er minder als 2 en een halve minuut over gedaan heb, maar goed dat is uiteraard nergens aan te staven :p
 
Assen. En het was een topdag. 3 sessies gereden en de eerste 2 een trage bij me dus wou de instructeur ook niet doorrijden.
Maar de 3e sessie kunnen regelen dat een instructeur met mij alleen de baan opging en toen heb ik mogen knallen als een gek achter die gast aan, echt bruut.

Het mooiste was na de 3e sessie binnenkomen en Twan met een dikke smile in de pit zien staan :)

Assen is echt gaaf, wij zijn paar weken geleden daar ook met de motor geweest. Helaas heb ik alleen maar in de regen gereden> gelukkig met regenbanden. 1 sessie zonder, maar dat is echt glibberig. Jammer dat erniet meer mooie banen in Nederland zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top