SBO Races - 70cc Cup

Razma

Well-Known Member
Met de reglementen hebben we geprobeerd zoveel mogelijk rekening te houden met buitenlandse & FIM, zodat het makkelijk is om ook deel te nemen aan andere Europese wedstrijden.

Een aantal regels zijn daarom wel strikt als bijv. kapwerk en laswerk aan het frame & subframe, maar het voordeel is dat je zonder veel extra kosten ook andere internationale wedstrijden kan rijden ! Ook hierover zal meer info worden gegeven in de loop van komend seizoen, bijv. waar je kan gaan rijden, de data, mogelijkheden etc.


header_70cup_forum.jpg


Reglementen: http://scootertuning.net/sbo_70cc_race.php
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik ben bang van niet daaf en Alex... Slijpen is slijpen, lassen is lassen, en vullen is vullen....

Ik vraag me af, hoe het zit met sportstuurtjes.... Dit moet allemaal van het gehomologeerde model zijn. In het SOBW-regelement, staat dit ook. Hier worden sportstuurtjes getolereerd. Is dat bij de SBO ook?
 
ThundeRRacing said:
en als je nu een DPR uitlaat wil gebruiken maar dan meot je subframe worden aangepast dat mag niet?

Er mag niet gelast of geslepen worden...

Je zal dus een dpr moeten laten maken voor een schuin model flens...:)
 
Sander said:
Ik ben bang van niet daaf en Alex... Slijpen is slijpen, lassen is lassen, en vullen is vullen....

Ik vraag me af, hoe het zit met sportstuurtjes.... Dit moet allemaal van het gehomologeerde model zijn. In het SOBW-regelement, staat dit ook. Hier worden sportstuurtjes getolereerd. Is dat bij de SBO ook?

Ben ik niet met je eens Sander. ik vul helemaal niks in me carter wat een invloed zou kunnen hebben op m'n flow/vermogen vandaar ook mijn vraag. En het sportstuurtjes verhaal, in het SOBW regelement staat echt nergens dat je niet een ander stuur erop mag zetten...
 
Back
Top