This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races 2007

SBO races 2007 !

  • Ik rij komend jaar Yasuni 70cc Open Cup

    Votes: 22 15.8%
  • Ik wil komend jaar graag Yasuni 70cc Open Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 20 14.4%
  • Ik rij komend jaar Stage6 Cup

    Votes: 27 19.4%
  • Ik wil komend jaar graag Stage6 Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 36 25.9%
  • Die Pitbike Cup lijkt me we wat

    Votes: 15 10.8%
  • Absoluut geen interesse

    Votes: 28 20.1%

  • Total voters
    139
hoe willen jullie het eigenlijk gaan doen als er zeg maar 50 stage6 rijders zijn..?

met ze alle gelijk de baan op off... confusedd..


no panic.

eens het zo ver is zal de organisatie al lang een oplossing klaar hebben.
 
het kan toch dat je de eerste race in de A staat en dan de race daarna in de B of anderzom

komen er bekers voor de top 3 van de b klasse ken?
 
Eerst inschrijven
Dan scooter klaarstomen
Dan eerste race rijden

dan pas aan podium en puntjes denken
 
beter vind dat maar gaar bekers voor de B klasse ... krijg je van die tjappies die een beker willen dus zich maar in de b kwalificeren
 
Eerst inschrijven
Dan scooter klaarstomen
Dan eerste race rijden

dan pas aan podium en puntjes denken



haha ik zit niet aan een podium te denken hoor ... khoop dat ik volgend jaar top 5 kan rijden dat zou ik al heel goed vinden met gerrit/jerno/ray/pronk/jack/yorick ga zo maar door
 
ik begrijp het niet.. A en B Groep rijden apart zonder apart klassement dus de mensen uit groep B kunnen niet strijden tegen paar rijders uit groep A. maar in het klassement kan er wel iemand 1ste staan uit groep A en iemand erachter 2de uit groep B.

volgens mij begrijp ik het helemaal verkeerd, hoop uitleg.
 
als er een A en een B groep komen loopt de puntentelling door tot in de B groep.

je kunt idd niet tegen rijders uit de A groep strijden als je jezelf in de B groep hebt gekwalificeerd.
wil je tegen rijders in de A groep rijden zul je dus goed je best moeten doen tijdens de tijdstraining.
 
als het limiet voor 1 groep 20 piloten zijn en er zijn 25 piloten ingeschreven dan word het per groep maar 12/13 rijders.
 
als het limiet voor 1 groep 20 piloten zijn en er zijn 25 piloten ingeschreven dan word het per groep maar 12/13 rijders.
pas bij 26 rijders begin ik aan een a en b groep te denken en dan hangt het er ook nog vanaf welke klasse en welke baan.
 
a en b klasse?

hoe weet je nou zeker dat iedereen elke wedstijd komt?


ik ga btw pitbike klasse doen en ik hoop dat daar meerdere voor kiezen
 
a en b klasse?

hoe weet je nou zeker dat iedereen elke wedstijd komt?


ik ga btw pitbike klasse doen en ik hoop dat daar meerdere voor kiezen

Kijkende naar de geschidenis van het racen is er alleen in de zomer wat rustiger maar het zijn echte rijders die eigenlijk altijd komen. Sommige zetten vakantie opzij voor de race.

@lex
 
het is een A en een B groep, geen klasse. Beetje onzin natuurlijk als Kenny kiest om in 2 groepen van 13 te gaan rijden en er komen 15 rijders, om dan 2 rijders in een B groep te plaatsen.
 
Kijkende naar de geschidenis van het racen is er alleen in de zomer wat rustiger maar het zijn echte rijders die eigenlijk altijd komen. Sommige zetten vakantie opzij voor de race.

@lex

zou ik ook doen.


ik hoop dat er niet meer als 26 rijders inschrijven dan worden het lekker drukke races, veel amusement voor publiek. bij de poll zijn er al 20 mensen zeker dus dat is al leuk teken.
 
zou ik ook doen.


ik hoop dat er niet meer als 26 rijders inschrijven dan worden het lekker drukke races, veel amusement voor publiek. bij de poll zijn er al 20 mensen zeker dus dat is al leuk teken.
uit veligheids oogpunt en financieel zie ik het liefst een a en b groep met min 15 rijders per groep :winner:
 
kijk maar eens hoe veel er dit jaar ingeschreven waren en hoeveel er reden.
zelfs een keer met 7 man rond gereden ofzo.
dus ik denk dat een volle klasse wel het beste zal zijn
 
bij de poll staat:

stage 6 cup 20 weten het zeker, 27 mischien
plus nog mensen die niet op internet gaan ongeveer 5,
nog 7 die er niet zeker van waren haken af. blijven er 45 over
is 21/23 man per groep per race.


stel je voor