This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races 2007

SBO races 2007 !

  • Ik rij komend jaar Yasuni 70cc Open Cup

    Votes: 22 15.8%
  • Ik wil komend jaar graag Yasuni 70cc Open Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 20 14.4%
  • Ik rij komend jaar Stage6 Cup

    Votes: 27 19.4%
  • Ik wil komend jaar graag Stage6 Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 36 25.9%
  • Die Pitbike Cup lijkt me we wat

    Votes: 15 10.8%
  • Absoluut geen interesse

    Votes: 28 20.1%

  • Total voters
    139
Is dat zo?x|
Weet alleen dat Johan mij langzaam voorbij kon op emmen op het rechte stuk als hij er plat op ging liggen en ik nog gewoon normaal zat8P
 
ScatMan said:
Is dat zo?x|
Weet alleen dat Johan mij langzaam voorbij kon op emmen op het rechte stuk als hij er plat op ging liggen en ik nog gewoon normaal zat8P

Maar Twan had ik toch jouwn blok gedaan.
Dat hoorde ik althans op Spa.
 
hey mensen

ik neem aan dta het ook mogelijk is alleen een endurence scooter te maken ?

want ik had begrepen dat er meer wedstrijden kwamen, en aangzien ik ook sprint zal beide niet lukken.

maar een endurance rijden lijkt me wel vet.
Kan toch gewoon?
 
nee ik heb die van scat man alleen op hoogte gezet en wat andere aanpassingen gedaan maar bo rijd met een lange vertanding 15/16en is heel licht en lara op de mijne heeft een 16.13 vertanding en weegt wat meer en er zat een kop van een boutje tussen me rotor
maar aan de mijne is ook niet zo veel gedaan ik zou wel eens willen zien als we allemaal hetzelfde vermogen hadden en hetzelfde gewicht wat er dan zou gebeuren
 
Nou, dat weet ik nog zo net niet...
In dit eerste jaar zijn er veel nieuwe mensen gestart die op korte termijn heel erg goed zijn gaan rijden. Ik vermoed dat dat niet zomaar onbeslist is hoor !
 
twan nelissen said:
nee ik heb die van scat man alleen op hoogte gezet en wat andere aanpassingen gedaan maar bo rijd met een lange vertanding 15/16en is heel licht

Ik heb nu een vertanding van @lex erin zitten die is nog langer volgens mij8P
Reed ik mee op Spa en ik ben heel licht ja , met scooter weeg ik precies 140 kilo8)
Btw : Twan heb jij nog een PVL CDI/Bobine?:*
 
maar de jongens die net rijden hebben nog geen bagage ..
ik bedoel daarmee ze zijn meestal nog niet zo hard gevallen en hebben zich nog geen pijn gedaan.
als dat gebeurt gaan ze wel weer een stuk zachter als het naar een paar keer nog terug komt en ze nog goed zijn dan worden het echte talentjes .
veel gasten zeggen tegen mij ook jaaaaaa maar jij rijd al zolang
maar in dit jaar sbo heb ik meer gereden als 3 jaar sobw
dus je leert veel meer in een seizoen van sbo dan sobw
 
kan ik mij morgen op amsterdam inschrijven voor het komende seizoen? stage 6 cup. ik heb mijn medische keuring uitgeprint maar me huisarts heeft pas maandag tijd om het in te vullen dus word dit een probleem?

gr patrick
 
ik stop bij de sobw. ben in overleg met een sponsor en als dat gaat lukken rij ik volgend jaar mee in de stage 6. anders ben ik helaas genoodzaakt om helemaal te stoppen het leven van een student gaat niet over rozen...
 
guzzip said:
kan ik mij morgen op amsterdam inschrijven voor het komende seizoen? stage 6 cup. ik heb mijn medische keuring uitgeprint maar me huisarts heeft pas maandag tijd om het in te vullen dus word dit een probleem?

gr patrick

pas november/december
we werken eerst netjes alles van dit seizoen af zodat we 100% met 2007 kunnen bezig gaan
 
Wil toch wel graag Stage6 gaan rijden volgend seizoen, maar wil ook graag een kever kopen en daar wat aan gaan sleutelen.
En aangezien ik ook maar student ben kan ik helaas niet alles hebben wat ik wil