This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races 2007

SBO races 2007 !

  • Ik rij komend jaar Yasuni 70cc Open Cup

    Votes: 22 15.8%
  • Ik wil komend jaar graag Yasuni 70cc Open Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 20 14.4%
  • Ik rij komend jaar Stage6 Cup

    Votes: 27 19.4%
  • Ik wil komend jaar graag Stage6 Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 36 25.9%
  • Die Pitbike Cup lijkt me we wat

    Votes: 15 10.8%
  • Absoluut geen interesse

    Votes: 28 20.1%

  • Total voters
    139
Dit is het SBO deel, als mensen benieuwd zijn wat de SOBW volgens jaar brengt moet iemand in het SOBW deel maar een soort-gelijk topic openen..
 
Heb je ook circuitervaring?
Zo niet, dan zou ik nog maar eens heel goed nadenken om te gaan rijden in de open70. Dit is niet echt de meest geschikte klasse om te beginnen met racen. (Als het uberhaupt nog mogelijk is volgend jaar om er in te starten zonder ervaring)
 
het interesseert me allemaal wel..
het geld is niet het probleem..

de tijd.. en de afstand daarentegen

we'll see
 


heb alleen wel is gemonobiked ging super goed redd even snel als timmy van donderen niet dat het hetzelfde is maarja ga gewoon eerst trainen voordat ik me inschrijf kijken of ik timmy kan bij benen zo niet woord het eerst gewoon een jaartje voor de lol boeken ik woon naast kartbaan amsterdam dus kan veel trainen
groetjes
 
Ik kan alvast vertellen dat het de Yasuni 70cc Open Cup blijft en dat er nog een bekende sponsor zit aan te komen
 
kvin het echt mooi om te zien. dat van een roddel halverwege vorig seizoen over een 70 cc cup in nederland er een jaar later dit al staat.

kheb nu al zin in volgend jaar
 
Razma said:
Ik kan alvast vertellen dat het de Yasuni 70cc Open Cup blijft en dat er nog een bekende sponsor zit aan te komen

jullie zijn goed bezig, sponsors kan je nooit genoeg hebben.
 
Misschien, als ik genoeg geld bij elkaar krijg stage 6 cup.
Heeeeeeel misschien dan, of een paar sponsers gaan zoeken, meisjetrekt meestal wel aandacht.
Goed punt om bij een sponsor op te noemen.
Ik hoop dat het me lukt.
En een goede tuner zoeken.
 

zegt de dame waarvan der vriend een tuner is hahaha..
 
Tuner??????
Ik zou het meran niet willen aan doen nog een scooter erbij.
Die hebben het al veel te druk dus als ik zou gaan racen misschien toch iemand anders zoeken.
Of gewoon standaard rijden heeft jerno ook lang genoeg gedaan en dan ging goed.

En sponsor: Mijn Pa natuurlijk als hij het woord publiciteit hoort dan word ie wakker.

Maar eerlijk gezegt is het alleen maar dromen voor mij.
Ik zou wel een scooter misschien kunnen betalen.
Maar dan zou ik ook echt niet op mijn gezicht mogen gaan!!!!!!
 
ScatMan said:
Ik heb ook het hele seizoen met een onbraamt cilinder gereden,
Sinds gister bewerkt8)

Wat sinds gister?????
In Spa liep je op mij uit op het rechte stuk.
En je wilt niet zeggen dat ie dat standaard al deed!!!!!!!!