SBO Races 2007

SBO races 2007 !

  • Ik rij komend jaar Yasuni 70cc Open Cup

    Votes: 22 15.8%
  • Ik wil komend jaar graag Yasuni 70cc Open Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 20 14.4%
  • Ik rij komend jaar Stage6 Cup

    Votes: 27 19.4%
  • Ik wil komend jaar graag Stage6 Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 36 25.9%
  • Die Pitbike Cup lijkt me we wat

    Votes: 15 10.8%
  • Absoluut geen interesse

    Votes: 28 20.1%

  • Total voters
    139

Razma

Well-Known Member
Ook hier is de laatste wedstrijd voor dit seizoen is alweer in aantocht...

Meteen ook de aankondiging dat er een nieuwe klasse bijkomt, de Pitbike Cup en de eerste inschrijfdatum 17 december wordt tijdens de MON Kampioenshuldiging.

Hoe en wat die Pitbike Cup gaat inhouden zal 17 september al wel voor een groot deel duidelijk worden :)

Let wel dat er wat dingen veranderen als bijv. de verplichting van een ééndelig pak (stond dit jaar al in de reglementen aangekondigd) en ook Stage6 slicks worden toegelaten in de Stage6 Cup. Verder zijn er enkel maar kleine wijzigingen in het reglement die zeer binnenkort al allemaal online komen (deze zijn nu al in behandeling bij de sportcommissie)

Wat zijn jullie plannen voor komend jaar ?
en reageer even op je keuze hieronder

[edit] Ik zie net dat ik 'anders' als optie ben vergeten toe te voegen !
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

hopelijk weer stage 6 cup. is allemaal een beetje afhankelijk van mn bij baan aangezien ik weer naar school ga dit jaar.

anders gaat mijn scooter dienen als reserve scooter voor het fred motoren team. maar ik hoop van niet
 
Ik doe anders:

Misschien een wedstrijdje hier of daar, op de scooter die al bijna een jaar in opbouw is (open 70-setup). Daarnaast dien ik gewoon als support voor Pronk en zal ik gewoon in het Fred Motoren kamp aanwezig zijn.

Wie weet pak eens een sjees mee op andermans brommer, als diegene in de prak ligt. 100% deelnemen gaat in ieder geval financieel en ivm school niet lukken. Ik moet nu gewoon mn HBO afmaken, daar ben ik nu al 4 jaar mee bezig, en ben pas bij het begin van het 3e leerjaar :X
 
de helm gaat de wiligen in. kdenk dat ik mental coach en assistent gereedschap aangever wordt *D als Caine doorgaat (waarschijnlijk wel in de open Natuurlijk)
 
g-one said:
de helm gaat de wiligen in. kdenk dat ik mental coach en assistent gereedschap aangever wordt *D als Caine doorgaat (waarschijnlijk wel in de open Natuurlijk)


jammer

ook niet meer af en toe een rondje touren?
 
Back
Top