SBO races 08 - Slap geouwehoer topic

Status
Not open for further replies.
ik vind het idee ook leuk en goed hoor, maar heel veel circuits zijn op 1 manier maar uitgelecht me veiligheids maatregelen, denk aan tonnen bij muren en beschermingen om palen enzo heen. en daardoor wordhet weleen heel stuk lastiger
dat is rede 1 waarom we het niet gaan doen. zo kan ik nog wel 20 redenen noemen waar mensen geen rekening mee houden. venray was een noodoplossing en zal nooit meer voorkomen. volgens de beheerder zou elke bocht beveiligd zijn, bij aankomst bleek het dus niet zo te zijn bij 1 bocht. ik ben er zelf niet geweest dus kan er verder ook niet over oordelen. alle rijrichtingen blijven zoals ze zijn, alleen de layout kan mischien anders op berghem, veldhoven of lelystad
 
venray was een noodoplossing en zal nooit meer voorkomen.


zal het niet meer voorkomen dat we hem rechtsom rijden? in 2008 linksom dus of begrijp ik het verkeerd.

edit: ik las al in je vorige post alle "rijrichtingen blijven zoals ze zijn"
maar wat zal dan nooit meer voorkomen:S?
 
Last edited:
Citaat:
Origineel gepost door Tom | #19
Wanneer word er wat bekent over de stage6 onderdelen pakketten?

Citaat:
Origineel gepost door Kenny
op de kampioens huldiging

sorry dat ik als niet crew lid reageer maar READ THE FUCKIN QUESTION! AND READ THE FUCKIN ANSWER

Wees is lief ;)

Herman mensen kennen jou misschien niet :p en op deze manier schrik je leden af inplaats van dat ze er bij komen. :) haha
 
het ging om de post die daar op volgde ... verder gaat het me daar niet zo zeer om vind het gewoon heel irritant dat mensen voor elke letter in het alfabet vragen gaan lopen stellen

als iemand nou tegen je zegt et word op de kampioenshuldiging bekend gemaakt ga dan niet de post daaropvolgend vragen of er al iets bekend is ... en was op dat moment nogal pissed off ook :p

naja voor de geschrokken zieltjes hier je hoort et ik eet je niet op ..... nog niet
 
en als klap op de vuurpijl post Axon er nog een post achteraan(waar je alleen als crew zijnde mag posten)
HAHAh geweldig..
 
1526.jpg


kwam ik tegen.. Spronk :W

@ Spa
 
@ alle Stage6 Cup racers.... Wie toevallig gaat rondhuppelen op de beurs in Milaan komende dagen kan foto's van zichzelf bekijken @ de Stage6 stand ;)
 
Wat foto's van de "Kassa!-opnamedag te Amsterdam"


Speedscooters.nl
attachment.php


Prima pasvorm toch Rian??
attachment.php


Gelukkig geen schade......
attachment.php


Kouwe boel Kenny??
attachment.php


Pronk legt dus gewoon een knie aan de grond, waar ik op mn bek ging...:X
attachment.php


JRS vs Thoms.... (foto's zijn groot te krijgen via mail ofzo)
attachment.php


Onze enige dame..
attachment.php


Regisseur?? @ Boerenschuur Tuning racer... (hij had het naar zijn zin :D)
attachment.php


Hij had talent....
attachment.php


En Mitchel wilde ook eens op een snelle brommer rondgaan.. ;)
attachment.php
 

Attachments

  • kassa9.JPG
    kassa9.JPG
    82.1 KB · Views: 224
  • kassa10.JPG
    kassa10.JPG
    73.1 KB · Views: 229
Last edited by a moderator:
Leuke foto's Sander, helm zat idd lekker comfortabel, bij iedere bocht zakte hij over mn ogen....
Maar het was een leuke dag.
Ik zal in Milaan even een foto maken van degene die daar hangen, ben benieuwd.

Sander: Zou je mij de foto's willen mail op jrsscooters@wanadoo.nl
Dank je

Groetjes Rianne
 
in totaal hebben we cker 20 rondjes gereden met duo passagiers. sander achterop bij pronk tom en zijn broertje en ik achterop bij mitchell, was echt geweldig nog paar leuke duo battletjes gehad haha. of het goed was voor de brommers, hmmm betwijfel het.:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top