SBO races 08 - Slap geouwehoer topic

Status
Not open for further replies.
hebben het ze nou over ons circuitt of zit ik er naast..:S

Voornamelijk het cross circuit. Dat het oude circuit (waar we afgelopen jaar op gereden hebben) verdwijnt was al zeker, maar de plannen liggen bij de gemeente om zo snel mogelijk met het nieuwe circuit te beginnen aan de overzijde.
 
ik ben die groenmensen dankbaar dat dat scheitcircuit opgeruimd word

en ze kunnen het toch niet tegen houden dat er een nieuw circuit word gebouwd. dus al die moeite uiteindelijk voor niks
 
ik ben die groenmensen dankbaar dat dat scheitcircuit opgeruimd word

en ze kunnen het toch niet tegen houden dat er een nieuw circuit word gebouwd. dus al die moeite uiteindelijk voor niks

een bezwaarschrift is zo gemaakt, en elk bezwaarschrift moet helaas officieel behandeld worden. Dus uitstel kan er sowieso zijn.
 
ik vond dat oude circuit ook best vreemd.. hoop dat het nieuwe circuit mooi en technisch word..

hahaha venray was zeker wel een technische baan ... asfalt was alleen zwaar kut

wegen hier op malta zijn nog beter:p ... ag al word er geen bezwaar ingediend is het ook niet op tijd klaar voor 2008 dus ik zie het probleem niet

ik vind het erger dat amsterdam er uit ligt ... ag hopelijk berghem knallen dit jaar
 
Ja, als die betonnen muur daar niet stond :D

Waarom zei je dat btw niet op de dag dat we daar waren? :rolleyes:
 
Last edited:
waarom word er niet bijv, 1x lely andersom en 1x gewoon zoals altijd gereden?
is iig wat meer variatie en je moet roeien met spanen die je hebt lijkt mij ofniet
 
waarom word er niet bijv, 1x lely andersom en 1x gewoon zoals altijd gereden?
is iig wat meer variatie en je moet roeien met spanen die je hebt lijkt mij ofniet


Roeien met de riemen...;) Het lijkt mij ook best grappig om de 1e wedstrijd lely de normale lay out te rijden, en de 2e keer lely andersom ofzo. Misschien best een leuk idee, als het allemaal mogelijk is.

Het doet me denken aan Grand Turismo op de Playstation, als je een tournament rijdt dat je ook dezelfde banen hebt, maar ze dan andersom moet rijden voor de variatie in het spel :p
 
ik vind het idee ook leuk en goed hoor, maar heel veel circuits zijn op 1 manier maar uitgelecht me veiligheids maatregelen, denk aan tonnen bij muren en beschermingen om palen enzo heen. en daardoor wordhet weleen heel stuk lastiger
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top