SBO races 08 - Slap geouwehoer topic

Status
Not open for further replies.
Herman zat het eind van het seizoen in Malta.. Hij gaf daar zeilles??

En jou scooter?? Op het rechte stuk liep mijn S6-hok harder..... , ff wat meer pk's kopen dus ;)

Hey dat is Twan ze schuld heh, niet die van Tom :p Maaruhm...wat ik van Twan had begrepen was er niets aan gedaan na 3 races en een endurance op Amsterdam. Maargoed...Twan heeft natuurlijk altijd wel zijn woordje klaar...toch Twannie? ;) Koppakking lag er ook uit geloof ik tijdens de Kassa opname. Maarja...onze s6 hokken lopen natuurlijk ook gewoon ziedend :winner:
 
herman zijn hok is wel 2x vastgenaait als ik me niet vergis.. liever wat minder pk's en punten pakken, dan de wedstrijd moeten beeindigen. Tom bedoelde helemaal niet dat jullie scooters slecht liepen, dat jullie daarom meer tijd moesten besteden aan de scooters. Maar dan komt er echt weer zo'n haman reactie.

Bemoei me verder met niks.. als er één iemand zijn scooter in orde moet maken, ben ik het wel.:p:p

Groetjesss
 
Last edited:
herman zijn hok is wel 2x vastgenaait als ik me niet vergis.. liever wat minder pk's en punten pakken, dan de wedstrijd moeten beeindigen. Tom bedoelde helemaal niet dat jullie scooters slecht liepen, dat jullie daarom meer tijd moesten besteden aan de scooters. Maar dan komt er echt weer zo'n haman reactie.

Bemoei me verder met niks.. als er één iemand zijn scooter in orde moet maken, ben ik het wel.:p:p

Groetjesss

Ik denk sowiezo dat niemand hier ook maar IETS serieus bedoelt, en dat iedereen gewoon lekker aan het flamen is :D Het is gewoon een feit dat het hok van herman er dit jaar wel netjes uitzag, maar niet goed inelkaar zat. Herman...je bent een beunhaas...zet je blok nou eens gewoon goed inelkaar, of laat het doen door iemand die het kan :p
 
'het kanon' voor mij berre:p

Oeehhh...slechte ervaring mee. Wel lekker om weg te nippen tijdens een filmpje, of een potje poker ofzo. Maar niet om als pils weg te drinken iig! Als jij dat wel doet Patrick, dan verklaart het waarom jij zo ' wasted' was op Spa afgelopen jaar :winner:
 
Ik denk sowiezo dat niemand hier ook maar IETS serieus bedoelt, en dat iedereen gewoon lekker aan het flamen is :D

Ik wilde net zeggen... net een fucking "libelle-forum" hier ofzo men.. Gewoon sleutelen, je muil houden, en iedereen stil krijgen met vermogen & stuurwerk +ralf+
 
poe poe een warning van pronk nog wel
is het zo erg dat ik ook wat zeg tegen je maat jongen
jammer dacht dat je het wel grappig zou vinden
weet je wat geef me dan nog maar een warning
als jij daar op kikt
vind het alleen jammer dat er dan weer andere wijsneusen bij komen he haman
dus jongens veel plezier en pronk laat maar dat bier

andere wijsneuzen houden er niet van dat de sbo wrak brigade andere mensen gaat vertellen wat ze moeten doen

maare haman waar was jij eigenlijk dit sessoen.

zo goed heb jij je best nou ook weer niet gedaan he jongen hahaha.

ene wat is er mis met mijn scooter???
jaloers????

ik heb afgelopen seizoen net zo goed gepresteerd als jij ... misschien nog wel beter ... alweer een onderwerp waar jij beter niet over kan beginnen ..

enne jaloers op jou scooter? bedoel je dan dat schaamhok van jou hahahaha of de scooter van twan

herman zijn hok is wel 2x vastgenaait als ik me niet vergis.. liever wat minder pk's en punten pakken, dan de wedstrijd moeten beeindigen. Tom bedoelde helemaal niet dat jullie scooters slecht liepen, dat jullie daarom meer tijd moesten besteden aan de scooters. Maar dan komt er echt weer zo'n haman reactie.

Bemoei me verder met niks.. als er één iemand zijn scooter in orde moet maken, ben ik het wel.:p:p

Groetjesss

1 keer vastgenaait ouwe race neger ;) ... en ik had et ook niet over goed/slecht lopende scooters maar over hoe het er uit ziet ... maja iig nog iemand met een beetje zelfkritiek :p

Ik denk sowiezo dat niemand hier ook maar IETS serieus bedoelt, en dat iedereen gewoon lekker aan het flamen is :D Het is gewoon een feit dat het hok van herman er dit jaar wel netjes uitzag, maar niet goed inelkaar zat. Herman...je bent een beunhaas...zet je blok nou eens gewoon goed inelkaar, of laat het doen door iemand die het kan :p

jou hok is net zo vaak kapot gegaan als die van mij ... misschien samen maar ons blokje wegbrengen naar xsh krijgen we misschien wel korting ;)


hahaha jongens fuck it ... beter word er weer gezellig gedaan, ik heb geen moeite met mensen maar ga et niet lopen uitdagen op een forum
 
andere wijsneuzen houden er niet van dat de sbo wrak brigade andere mensen gaat vertellen wat ze moeten doen



ik heb afgelopen seizoen net zo goed gepresteerd als jij ... misschien nog wel beter ... alweer een onderwerp waar jij beter niet over kan beginnen ..

enne jaloers op jou scooter? bedoel je dan dat schaamhok van jou hahahaha of de scooter van twan



1 keer vastgenaait ouwe race neger ;) ... en ik had et ook niet over goed/slecht lopende scooters maar over hoe het er uit ziet ... maja iig nog iemand met een beetje zelfkritiek :p



jou hok is net zo vaak kapot gegaan als die van mij ... misschien samen maar ons blokje wegbrengen naar xsh krijgen we misschien wel korting ;)


hahaha jongens fuck it ... beter word er weer gezellig gedaan, ik heb geen moeite met mensen maar ga et niet lopen uitdagen op een forum

Herman, niet zo happen, dit is het slapgeouwehoer forum, en flamen is leuk :D maar ik moet je toch teleurstellen, ik ben nog nooit uitgevallen door een motorisch probleem, heb ook nog nooit een warm/vastloper gehad in mijn race-carrieren, niet met de mhr50, en niet met de stage6. Ben sowiezo in 3 jaar racen nog nooit uitgevallen door iets wat motorisch niet goed zat. De keren dat ik niet ben gefinished was door mijn eigen lompe kamikaze hoofd, waardoor ik te vaak ging liggen :p

Oja...of een benzine kraantje dat niet goed vast zat 8P
 
Oeehhh...slechte ervaring mee. Wel lekker om weg te nippen tijdens een filmpje, of een potje poker ofzo. Maar niet om als pils weg te drinken iig! Als jij dat wel doet Patrick, dan verklaart het waarom jij zo ' wasted' was op Spa afgelopen jaar :winner:


Bedoel je tijdens de IDM dat ik in het refrein lag met me scooter:p? Nee dat kwam door 30 graden zon op je pan en twee flessen rose van de belgische Lidl hahaha!
 
Bedoel je tijdens de IDM dat ik in het refrein lag met me scooter:p? Nee dat kwam door 30 graden zon op je pan en twee flessen rose van de belgische Lidl hahaha!


Nee gewoon SBO Spa, toen kwam ik aan om 11 uur s'avonds, en toen liep ik richting de muziek waar ik natuurlijk onze Amsterdamse Homies aantrof, en jij was helemaal de weg kwijt samen met meneer Bacardi geloof ik :p
 
hahahaha ik heb weer internet
maar effe om tom te verdedigen.
tegenover sander al rij ik op me 50cc op amsterdam heb ik nog een hogere top dan jouw,dus dat sander dat koppelt aan vermogen is een beetje krom.
en tegen over herman ik heb nog nooit een racer gezien die zijn spullen zo slecht voor elkaar heeft als jouw.rubberen remslang cilinder op de racedag zelf ernog opzetten, enz enz haha
volgens mij kunnen dat veel mensen beamen.
voor iemand die alles maar hoeft te vragen.
tom heeft het in het begin helemaal alleen moeten doen dus !!!!
en verder tegen over pronk blokken lopen goed, sturen gaat goed ,nu nog een keer mijn tijden stuk rijden ??!!!
moet tog lukken met 3pk meer tog hahaha
p.s. hebben jullie mij nog gemist
 
kom op zeg dames :D
hou het wel een beetje gezellig hier..

ik kan me popcorn er wel bij pakken! lijkt wel een slechte soap :p

iedereen ze scooter heeft 30 pk
iedereen rijd 50 seconden op Amsterdam
en geen van de scooters is ooit uitgevallen!

zo dit is ook weer opgelost
 
Met Stage6 Cup sjeezerzz

Robbert Pronk : 01:01:535
Twan Nelissen : 01:02.021

Hmm.. brengt me gelijk weer op nwe ideetjes voor de website :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top