SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #3

Status
Not open for further replies.
ik ben 2 maanden geleden eens gaan monobiken in mol, toen kostte het 19€ voor 12 - 15 minuten ongeveer en je kreeg gratis een helmmuts van "molinaction"

toen ik daar was hebben we met polini pantera's gereden maar ze waren van plan terug hun pitbikes te gebruiken die ze vroeger hadden
 
ik wil wel een reservering maken bij indoorkartingantwerpen ... we zijn daar allemaal inmiddels bekend.

wil dan wel een max van 20 man ofzo ... anders word het echt te druk.
 
ik wil wel een reservering maken bij indoorkartingantwerpen ... we zijn daar allemaal inmiddels bekend.

wil dan wel een max van 20 man ofzo ... anders word het echt te druk.

in antwerpen mogen ze nog niet rijden indoor.
ik heb met ze contact genomen.

tot nu toe zijn we nog maar met 2? komop mensen
 
Waar dan??? Als het goed is staat die namelijk gewoon lekker warm binnen een winterslaapje te houden. Tenzij iemand hem even "geleend" heeft, of met een kappensetje van mij rond rijdt....

Ik breng hem van de week weer terug Rian...was ff benieuwd hoe jullie blok inelkaar zat :X
 
Ik breng hem van de week weer terug Rian...was ff benieuwd hoe jullie blok inelkaar zat :X

Viel tegen he, gaat helemaal niet zo hard. Volgend seizoen ga ik beter mijn best doen!

Maar klopt inderdaad dat er iemand met een bloemtjes kappenset op straat rond rijdt met 18 PK en een snorplaatje.
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top