SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #2

Status
Not open for further replies.
de transponders die wij hebben moeten op jou naam geregistreerd staan om zulke info te kunnen krijgen. aangezien ze van ons zijn en wij niet willen hebben dat mensen een transponder op hun naam zetten, zul je er zelf een moeten hebben. waarschijnlijk zul je bij hun een ""eigen" transponder hebben gehad, want ik weet dat hun er meer dan 200 hadden op een gegeven moment.
 
:? Je zat al lang thuis te zeuren dat je scoot 101db had en toch sta je in de resultaten van de 2de reeks stage 6 GROEP A op plaats 7

|(

ja dat heb ik ook gezien toen ik vanmiddag op school zat :p

@inne op lely was ik 15e in de 1ste manche en op mylaps staat gewoon dnf

hoe komt het dat er soms verschil in de lijsten zit?
 
:? Je zat al lang thuis te zeuren dat je scoot 101db had en toch sta je in de resultaten van de 2de reeks stage 6 GROEP A op plaats 7

|(


iemand zal met mijn transponder gereden hebben dan denk ik , oftwel is iemand van de crew een paar keer voorbij de ontvanger gelopen :winner:

WAY TO GO +ralf+
 
ja dat heb ik ook gezien toen ik vanmiddag op school zat :p

@inne op lely was ik 15e in de 1ste manche en op mylaps staat gewoon dnf

hoe komt het dat er soms verschil in de lijsten zit?

Neejman..je bent DNF..je lag toch naast de baan met scheef stuur??`1e manche waren ook de uitvallers in de uitslag opgenomen.. misschien vandaar?
 
Dat lijkt me niet logisch, aangezien de winnaar van de B meer rondjes heeft gereden.
 
komen de uitvallers in de A cup voor de winnaar van de B cup ?
als je uitvalt krijg je geen punten en wordt dus iemand die in de b wel punten heeft automatisch boven de uitvallers van de a- groep gezet in de puntentelling. zo is het normaal altijd gegaan, maar we hebben het systeem 1 x uitgeleend aan iemand. die heeft er schijnbaar in zitten klooien en hebben we op emmen en nu dus problemen. we gaan het nakijken iig zo snel mogelijk.
 
In de Haagse Courant / AD in het regiogedeelte: Boerenschuur Tjoening in de media :W.

Helaas zijn er een paar uitspraken weer compleet uit hun verband gerukt (vergelijking met ferrari & de tijden van 0-100, topsnelheden etc, maargoed, daar is het natuurlijk media voor (en onwetendheid vaak).


attachment.php
 

Attachments

  • HC2.JPG
    HC2.JPG
    371.9 KB · Views: 215
Vind het artikel ook heel vet, erg positief ook over onze hobby, hebben we toch alles goed uitgelegd :)

En @ Sander...er is niets uit zijn verband gerukt hoor....0 -100 in 5,5 seconde is nog best realistisch, het zal er iig niet ver vanaf zitten en wat die ferrari betreft...op de 1e meters ben je met een racer heus wel sneller. :)
 
Jah... Dat wel, alleen ben ik altijd bang dat er dingen niet 100% kloppen, maar dat zal meer aan mezelf liggen..

Iig vind ik het een prima artikel, en hebben we de Boerenschuur weer even op de kaart gezet ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top