SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #2

Status
Not open for further replies.
ttsja ik moest om half 9 zwemmen, dus ik ben ook behoorlijk verrot. en robbert jij gaat de volgende keer toch ook mee!!
 
Ik heb gister van 08:30 tot 17:00 gewerkt, vervolgens om 18:00 begonnen bij mijn andere werk tot 01:15. Vervolgens belt sander mij om 1:30...kom je naar Amsterdam?

Uhm ja...ik moest vanochtend weer om 08:30 op stage zijn, dus wat denk je zelf :D
 
idd, ik was ook om 8 uur op om 2 uur lang in het zwembad te liggen baantjes te trekken. (ik lag als een huifkar in het water) (en zonk als een baksteen). En dan heb ik vanavond nog een wielerwedstrijd bij de elite/belofte. Dus dat word ook flink aan het gas gaan. En aan gezien je daar altijd tijd hebt om te forummen, ga je maar gewoon lekker mee de volgende keer.
 
even vraagje van teammaat : hoe komt het dat de sbo geen endurances organiseert buiten de 24 uurs? ( zoals 1-2 uurs races ) :)

Omdat het aanmeldingsvolume nog al wisselend is en sommige SBO mensen de dag al lang genoeg vinden duren :D
 
arend, robbert en ander fiets gekken. Jah het tijdperk is zover dat ik nu niet alleen wielren. Maar dat ik sinds vandaag ook een mountainbike heb gekocht. Dus de vraag. Wanneer word er weer zon fiets dag gehouden. Dat we elkaar lekker gaan afbeulen!


He dempster, hoorde ik nou dat ik erop naar Veldhoven moet komen fietsen??
En dat als je scooter niet goed loopt jij Veldhoven op de fiets rijdt?

doei groetjes Rianne
 
dat heb je idd goed gehoord. Nee, ik had aan die jongen gevraagd, of ie em aan jou kon meegeven. Als ie klaar is. Dan kom ik em wel zo snel mogelijk halen. Want heb echt zin om te trappen.
 
Gelukkig bleken alle problemen met de tijdsmeting software opgelost na een volledige herinstall en cleaning van de laptop :)

Alleen moeten we dus nog even de laatste manche van Lelystad voor de S6 Cup A reconstrueren... Dus geef even zelf aan wie er voor je is gefinished is in de tweede manche (of de eindstand), dan kan ik dat asap in orde brengen en de punten toevoegen bij het kampioenschap. Het heeft echt geen nut een plaatsje naar voren te schuiven, want dat komt toch uit :p

Huidige stand @ tijdsmeting :

1) #33 Erik Westerlaken
2) #28 Pronk
3) #26 EGT
4) #17 Sarik
5) #32 Jack
6) #102 Gerrit
7) #99 Six
8) #57 Raymond
9) #9 Vincent
10) #5 Jo Versweyveld
11) #71 Rémon
12) #8 Beau
13) #11 Jimmy
14) #27 Sander
15) #25 Marcel
16) #66 Ron Zalm
17) #19 Paulus
18) #55 Tom Schouten
 
Nou vandaag, werd ik wakker en had ik het echt even helemaal gehad met scooterracen, Ik heb nu 2 leuke brommers staan. Allebei in de open 70, dingen zijn helemaal goed en leveren een leuk vermogen. Alleen elke keer na de race is me bankrekening weer helemaal leeg getrokken. En moet ik meestal weer is 50 euro van me pa lenen om te kunnen vreten. En daar ben ik dus echt klaar mee.

In augustus begint weer mijn opleiding en kan ik niet meer profiteren van een relaxte loon. Conclusie Open 70 is gewoon te duur voor mij. Ik ga denk ik proberen mitchell, met mijn spulletjes aan de top te krijgen. Het blijft me broertje en hij kan verdomd hard rijden. Alleen de brommer moet iets beter. En daar spring ik dan bij in.
Ik ga denk voor mezelf heel rustig een Stage 6 brommer opbouwen die helemaal veilig is. Lekker met een setje tt91 en een malossi rotortje, zodat alles goed heel blijft. Vandaag gaan de brommers uitelkaar en hoop voor spa te kunnen gaan racen met een stage 6 brommer. Ik hoopte bij de open 70 nog veel meer te leren om je machine te perfectioneren, alleen moet mitch dat nu gaan doen. Voor mij is het gewoon te duur.
Kijken of ik alles op tijd klaar kan hebben, en dan zie ik jullie op spa tussen de stage 6 racers!!!
 
Er is er een wakker hoera hoera dat kun je wel zien dat is.. hijjjjjj. ik ontmoet je achterin de A klasse dempie;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top