SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #2

Status
Not open for further replies.
als je valt... wordt het vies ...
Castelletto_18.05.2008_paddock_039.jpg


Castelletto_18.05.2008_paddock_159.jpg


Lijkt Lelystad wel :D
(maar is S6 Cup Italië)
brand_top_photo_01.JPG


stage6_brand_pista_07_001.JPG
 
Last edited:
ik geloof dat ik met zulke regen echt 7 kleuren in me broek zou schijten. ben nogal een schijterd met nat wegdek:p
 
Aardig ruig daar in Italië! :D

Ook nog mooie TT91 c.q. TT92 banden voor in de regen op de scoots ;)

Wellicht een mooie uitstap voor de boerenschuur om een keer een race daar te rijden :)
 
heerlijk maareh er zouden toch ook nederlanders mee gaan doen met de S6 Cup IT wanneer gaan die??


mitchell ruilde zn s6 brommer voor een open70 machine en mijne gaat elke week kapot dus maby next year:p

Is het trouwens niks voor de SBO om eens met bach's dv productions te gaan praten ???? www.dv-productions.nl
 
Last edited:
Ik kwam vandaag nog een krantenartikel tegen van één of ander scooterrace team:

[ir]http://i25.tinypic.com/msgnwi.jpg[/ir]
 
Jezus, blijven jullie bezig? :D
Wel weer een leuk stukje en dat geouwehoer over je schamen voor de Boerenschuur naam is bij deze ook van de wereld denk ik }:O
 
Ralf: Geen idee... stonden hier @ forum.... Heb er geen fotograaf naam bij gemeld tegenover de krant.. Mijn nederige excuses hiervoor.

Maar het is inderdaad een leuk/prima stukje hier in de krant, het is hier en daar iets aangepast, maar 95% de tekst die ik aangeleverd heb. Kijken of we na 2 races weer zo iets voor elkaar kunnen boxen.. (mits er goed gestuurd wordt door de kopmannen ;))
 
Na 2,5 jaar kriebelt het toch weer. En zit er aan te denken om deel te nemen aan de stage 6 cup. Maar waar halen jullie in godsnaam nog een zip vandaan die iets minder netjes is! Aangezien ik geen 1500 euro wil betalen voor een circuit zip.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top