SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #2

Status
Not open for further replies.
He lieverd :*

Maar om t veldhoven topic niet te verneuken....kantoorwerk is niet jou ding. Dan heb je volgens mij niet de juiste stage :p
 
Als hij nou gewoon doorwerkte, had hij:

- geen opbouwstress voor races
- meer tijd om te zuipen
- tijd om eens naar het strand te gaan
- tijd om...... etc




;)
 
Ik vul de laatste voor je in:

- tijd om eens net zo vies bruin te worden als vriendje Sander :p
 
Hehe, mijn opdracht is niet uitdagend genoeg / te klein om er elke dag mee bezig ze zijn. Ik ben een luie student, dus ik ga uiteraard niet om meer werk vragen als er niet meer van je wordt verwacht ;)

Tijd voor de racer komt nu wel weer goed nu het huisjes leefbaar is. Komt allemaal wel goed :) Zo bruin worden als Sander lukt mij sowiezo niet.
 
Die cbr is trouwens echt lelijk, lijkt wel of die voorkant verhoogd is ofzo :X. Beter een gixxer fo de r1 8)
Je moet er eens op rijden dan maakt dat echt niet meer uit.
En 4 motors tegelijk was een beetje veel dus dat is inderdaad waar we voor de volgende keer aan zitten te denken :)
 
Als ik de keuze had tussen de R1/Gixxer/Fireblade zou ik het wel weten...

Zonder twijfel de Blade!
Voorkantje is ff wennen, maar is echt een über fiets.
Blok en rijwielgedeelte is ook de beste in z'n klasse.

Sander smeert zich altijd in met zelf bruiningscréme, dus die speelt vals.

Ja hoor.....meneer is leider in het klassement en krijgt gelijk een grote mond :D

}:O
 
Hoe kan ik eigenlijk al mijn persoonlijke rondetijden bekijken? of is dit echt alleen mogelijk met een persoonlijke transponder?
 
Inne, ik ontvang btw nogsteeds geen mail van de SBO. Had toen een mailtje gestuurd maar niks over terug gehad :eek:
 
afgelopen wedstrijd is er ook geen verstuurd. Ik moet eerst de email lijst geimporteerd krijgen naar outlook 2007 :(
 
ik had er al met iemand over, en misschien had ik het al ergens gelezen maar ben het ff kwijt.

loopt de puntentelling in de stage B cup gewoon door ?
of kun je nooit punten krijgen als je in de B rijdt ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top