SBO Races 08 - Algemeen Vragentopic

Status
Not open for further replies.
zo hoort het ook, het maximale uit een racedag halen

training, kwali en dan 2x 25min knallen, vind ik een prachtige regeling zo :7
 
Maw: Dat is echt niet te zeggen. We kunnen nu wel zeggen, het komt niet vol, maar dat weet je nooit :) Het is ook nieuw voor ons. Wil je garantie, zorg dat je een van de 1e bent :)
 
Joopie said:
Ok, dit is niet mogelijk :rolleyes:
Eh hoe doen die mensen die met een proef startbewijs starten dit dan? Ja lenen is misschien een optie voor een aantal...

Of gewoon met een aantal mensen afspreken op een baan...
Spullen regelen bij vrienden/kennissen en andere bekanden
En knallen!!
Zelfs een aantal meiden kunnen dat nog bedenken, dus waarom mensen die willen rijden niet!!

En ik kan je vertellen .... DOEN!!!
 
Freezer said:
Maw: Dat is echt niet te zeggen. We kunnen nu wel zeggen, het komt niet vol, maar dat weet je nooit :) Het is ook nieuw voor ons. Wil je garantie, zorg dat je een van de 1e bent :)
Wat is eigenlijk het maximum per klasse dan?
 
mhr#27 said:
Wat is eigenlijk het maximum per klasse dan?
dat varieert van 28 rijders juniorcup en stage6 cup tot 56 rijders 70cc cup en fun cup (a&b groep) wanneer dit realiseerbaar is.
 
Scarface. said:
voledig met je eens scotty moet dan alleen nodig aan mijn conditie werken hahaha


echt he ... ik was na emmen al HELEMAAAAL kapot en toen heb ik 11e in de B gereden :S
 
toen ik 70cc open cup zag dacht ik gelijk he kan ook met mn 70cc schakel mee doen maar das dus niet geval want t is alleen voor scooters maar komt er in de toekomst ook een 70cc klasse voor schakels?
 
ferran said:
toen ik 70cc open cup zag dacht ik gelijk he kan ook met mn 70cc schakel mee doen maar das dus niet geval want t is alleen voor scooters maar komt er in de toekomst ook een 70cc klasse voor schakels?
die is er al alleen dan in de vorm van metra kit cuppen.
en ja daarvoor moet je dus een metrakit racer aanschaffen.
wat er in de toekomst gaat veranderen weet nog niemand.
degene die dat weet gaat heel rijk worden denks -:-
 
Pak

ehjz vraagje over de kleding,
moet het pak als je racet een over all zijn ? of mag een 2 delig ook ?
gr, mikey
 
mikeysz said:
ehjz vraagje over de kleding,
moet het pak als je racet een over all zijn ? of mag een 2 delig ook ?
gr, mikey

eerste jaar is tweedelig ook gewoon toegelaten
 
Maw, als je een nieuw pak koopt, een ééndelig pak kopen dus!
Anders heb je er na een jaar niets meer aan.
 
mhr#27 said:
Maw, als je een nieuw pak koopt, een ééndelig pak kopen dus!
Anders heb je er na een jaar niets meer aan.

ow ja bedankt, ik hem eigenlijk nog geen race ervaring dusja, ik vroeg het me af omdat ik ook wel plannen heb om volgend jaar mee te racen in de stage 6 cup,
maar in iedergeval bedankt voor de info !

gr, mikey
 
Stage6 is een mooie opstap klasse. Betaalbaar (mocht het tegenvallen kun je met datzelfde spul altijd nog gaan sprinten mits je paar kleine aanpassingen doorvoert in je carb/cil :)

Verder, geloof me, bijna iedereen die ik spreek, die 1e jaar racen erop heeft zitten wil doorgaan. Ik denk niet dat je zomaar stopt omdat het niet bevalt.
Voor mij geld zelfde overigens, ik ga komend jaar ook voor het eerst racen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top