This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Race Resultaten @ mobiel

Razma

Well-Known Member
We hebben een extra mogelijkheid erbij voor de mensen die geen zin hebben om naar het resultatenbord te lopen x|

Via de link http://i.mylaps.com/
kan je de resultaten van de races volgen op mobiele telefoons... :W

Als je een beetje rondsurft kan je zien dat er ook met een transpondernummer live ingelogd kan worden, maar dat kan ik uiteraard pas de volgende wedstrijd zelf eerst testen.
 
nice zeker makkelijk

kan ik dan eigenlijk tijdens de race ook dingen in de gaten houden of alleen achteraf de uitslag en tijden bekijken
 
dat kan op PDA, maar dan moet ik een extra module aanschaffen voor de decoder. Als iedereen ietsie bijlegt is dat een optie idd
 
Razma said:
dat kan op PDA, maar dan moet ik een extra module aanschaffen voor de decoder. Als iedereen ietsie bijlegt is dat een optie idd

Wat ik je zei in Emmen, is dat geen optie?
 
Razma said:
yup

maar dat met pda is weer wat anders dan resultaten @ mobiel

Dat bedoelde ik eigenlijk niet.
Ralf zeg dat je internet moet hebben om ze te uploaden. Met een telefoon met wat ik zei kan je verbinding maken met internet zodat je ze van laptop via telefoon kunt uppen.

Maar heb weer msn nu dus ik hoor het wel..
 
Klopt wel wat je zegt Ronnie, maar om nu een telefoon continu op internet te hebben tijdens de heats is ook niet ehct bevordelijk voor de telefoonrekening
 
Is wel handig voor de stage 6 rijders, kunnen ze hun telefoon op hun dashbord plakken +pippi+
 
Siemens is toch Duits van oorsprong? Ruik ik hier een contract tussen Siemens en Stage 6? :W
 
anders mijn mobiel aansluiten op je lapje inne?
ik heb onbeperkt internet op me gsm zitten. ( wat je weer op je lapje kan zetten, is traag maar werkt wel :W )
 
werkt dit nu eigenlijk al, zou het wel leuk vinden om morgen tijdens mijn werk de tijden te kunnen volgen