SBO Open70 zippert

Ziet er érg lekker uit al allemaal. 8)

Heb je al gereden met die FG Suspensions achterveer of nog niet? Zoja, wat zijn je bevindingen met deze veer?

Heb votrig jaar alle westrijden bij de sobw met voor en achtervering van FG suspensions gereden. Bevalt prima. In feite is het net zoals de rs24-10 gewoon een Paioli veer.
 
spul ziet er goed uit! vind alleen de achterveer iets te lang, en die schijf egt lelijk! zonde van t geld ook...

benieuwd naar de paint en de je setup...

greetz Ken
 
dat een schijf zn werk moet doen begrijp ik ;)
ik vind dit model alleen egt strontlelijk terwijl er naar mijn mening veel mooiere schijven zijn (die ook nog eens goedkoper zijn) en die hun werk net zo goed doen... misschien wel zelfs beter ?

succes man!

greetz Ken
 
dat een schijf zn werk moet doen begrijp ik ;)
ik vind dit model alleen egt strontlelijk terwijl er naar mijn mening veel mooiere schijven zijn (die ook nog eens goedkoper zijn) en die hun werk net zo goed doen... misschien wel zelfs beter ?

succes man!

greetz Ken

Ik vind het zelf een mooie schijf en verwacht er meer remvermogen mee te hebben dan elke andere schijf die ik voor zip ken. Blijkt het een kutschijf te zijn dan gaat er een andere op, maar ik heb er wel vertrouwen in.
 
-alles dubbel/reserve; blok, vering, kappenset ed.

pak dan gewoon nog een frame erbij en als je wat molt pak je de andere
lijkt me makkelijker dan alles overbouwen

verder ziet het er net uit. maar kun je niet even je setup vermelden enz?
 
-alles dubbel/reserve; blok, vering, kappenset ed.

pak dan gewoon nog een frame erbij en als je wat molt pak je de andere
lijkt me makkelijker dan alles overbouwen

verder ziet het er net uit. maar kun je niet even je setup vermelden enz?

Ik zou dit geen goed plan vinden, als je immers je kappen crasht dan mag je weer van je andere opgebouwde scooter de kappen d'r af gaan halen terwijl als je nu wat kappen aan gort rijdt je ze LOS hebt liggen.

Als ie 2x een zip sp 2000 op wielen zou willen zou ie dat denk ik wel gedaan hebben ;)
 
Arend,

ziet er weer super uit. Je bent de laatste tijd erg goed bezig, super netjes werk.
Ik hoop dat je aankomend jaar je goede lijn door kan zetten waar je mee bezig was. We zullen er een gezellig en vooral snel jaar van maken 8)
 
Alles dubbel en reserve :W
Jij moet wel rijk zijn!

Ziet er tot zover erg leuk uit

Succes op de SBO volgend jaar!

Irritante opmerking dat "geld teveel" of "rijk zijn" Hou het er maar gewoon op dat Arnoud veel voor z'n scooter over heeft en er hard voor werkt.
Arnoud, netjes bezig jongen...
 
Back
Top