This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

sbo monobike battle

om het ff overzichtelijk te houden ... geintresseerden zijn (gaat er dus om dat je mee WIL doen is dus NIET definitief)

ralf
pronk
sander
mitchell
berre
niek
pruttelbakje
caine
timmy
guzzip
arnoud
 
leuk groot groepjeee zijn er nog speciale arrangementen?? bijvoorbeeld zo'n training quali en wedstrijdje voor 30 euro pp
of moet je dat nog uitvissen haha
 
godverdomme

was vroeger echt vet lachen op die dingen ... omzetten naar een kart battle of zitten we daar niet op te wachten
 
Kart arrangement voor volwassenen

Vanaf 10 personen

• Begeleider (ster)
• Briefing (uitleg)
• Vrije training
• 1e tijdrit karten
• 2e tijdrit karten
• Finale (max. 15 pers.)
• Prijsuitreiking
• Bekers 1e, 2e en 3e plaats

De prijs voor dit kart arrangement is:

• 10 t/m 20 personen
€ 52,95 per persoon (incl. BTW)
€ 49,96 per persoon(excl. BTW)

ongeveer even duur als een dagje sbo
dit is kartbaan silverstone (zwanenburg) maar denk dat het bij ongeveer alle kartbanen hetzelfde hanteren

alleen is het een binnenbaan

of een lasergame erbij
Kart/laser/BBQ arrangement: 3

• Begeleider (ster)
• Briefing karten
• 2 X karten
• Briefing lasergames
• 2 X lasergame
• Barbecue-buffet
• IJsdessert
• Prijs: € 65,00 p.p. (incl. BTW) € 61,10 p.p. (excl. BTW
 
of misschien een idee om te gaan paintballen?? heeft wel niks met racen te maken, maar denk dat je de grootste lol hebt
 
Hier in Maarsen (Utrecht) Heb je ook een mooie indoor kartbaan, kan je ook met een groep een grand prix doen,, dat houd in training met kwali en wedstrijd.. is een erg leuke baan en de karts zijn ook vrijwel gelijk.
 
of misschien een idee om te gaan paintballen?? heeft wel niks met racen te maken, maar denk dat je de grootste lol hebt

maakt mij niks uit wat we gaan doen
paintball ismook zeer vet.

Alleen 60 euro geloof dat ik toen voor me broer zijn vrijgezellendag ook zoiets kwijt was voor

paintbal
karten
skieen/snowboarden
bbq/steengril inclusief 2 uur onbeperkt drank
en daarna de stormbaan op 8P
www.deuithof.nl