#SBO Lisse 22 September!

Netjes mosaab, dikke tijd!!

Is dat nog steeds met oude dynja blok? Of met dat nieuwe blok wat ik voor je klaar had gemaakt?

Wou dit jaar eigelijk ook nog een keer kijken, maar helaas niet gelukt.

Grtzz
 
Heerlijk 1e seizoen SBO gehad! Na een hoop bloed zweet en tranen(en soms wat geluk) 2 bekers weten te pakken.
Plaats in eindklassement ben ik nog steed niet over uit?

Verder heb ik vooral genoten,een hoop geleerd,en veel leuke mensen leren kennen.

Special thanks to.

-Me broer Joost, voor het vele denk en sleutelwerk,Het op en neer rijden,en natuurlijk de gezelligheid en support xd

-Martin kossen tuning, Voor het nodige banken en testwerk.

-Gruys die ons aan het begin veel heeft geholpen de machine 'SBO klaar' te maken

wij zijn er volgend seizoen zeker weer bij! tot dan allemaal
 
@ DJ:
Had afgelopen jaar mijn frees weer eens tevoorschijn getoverd en een nieuw carter + speed cilinder voor hem klaargemaakt :)

Vermogen lag op iets van 26+ pk ofzo?? Mossaab kan je hier wel fijne van vertellen!

Erg erg dikke prestatie!

Heiko ook goed bezig trouwens, netjes man :)
 
Ik denk dat het komt door de gene die erop zat, want die heeft tenslotte 150 meter lang gas gegeven en is er ook nog op blijven zitten...
 
@ Heiko: Blokje heb ik na jou even later uit elkaar gehaald, had nl flink op ze klooien gehad tijdens banken toen.
Die Carb is wellicht een idee, heb ook een andere.

Maar diegene die mij hebben geholpen etc weten het zelf wel :)
 
Inderdaad, ik wil wel een schermpje sponsoren eventueel?

Ook wij hebben een supergaaf 1e seizoen gehad. 1 bekertje gepakt en alle doelstellingen gehaald, behalve een 6,5x dan die we op Lisse hadden willen rijden. Tot volgend jaar!
 
Back
Top