#SBO Lisse 22 September!

Jammer van de finales maar toch nog een mooie dag gehad, snelste dagtijd 6.89 en kampioen in de Superspecial A!

PS: Tommy/Sander H. waar waren jullie?

6,89? Langzaamste tijd van het seizoen? Uhm ja waar waren we, 2cilinder hangt inmiddels aan de muur. Missie was onder de 6, dus er is geen reden meer om ter rijden, einde carrière!

Gefeliciteerd Martin met je tijd!
 
correctie 5,89......in de finales bleef de pulsoid van het gas hangen en sputterde de motor als een gek.
helaas pindakaas, nu weet ik nog steeds niet of hij kan heel blijven. Volgende week laatste maal met dit blok op deze wijze op de bank, daarna heikotuning.

Vinnie had met 116 kg totaalgewicht, zonder wheelybar een 6,1 rond gereden. en dat is ook een hele prestatie!
 
Wat een dag gisteren! Jog de hele week niet aangeraakt met het idee dat het prima zat en dat bleek dus ook te kloppen.
Gewoon meerdere keren 6,39s gereden en zelfs een 6,35s. Dag kon niet meer stuk!

Helaas WEER in de finale's een grote domper waarbij Diederik WEER uit het niets een mega wheelie krijgt en exact dezelfde tijd als vorige week ( in de finales ) rijdt. Om 1e in het kampioenschap te worden hadden we op deze mooie thuislocatie 1e moeten worden en dat is helaas niet gelukt. Uiteindelijke 3e in Lisse en 2e in het kampioenschap.

Al met al toch een mooie dag, topspeedrun was ook wel vet.

De felicitaties:

Martin, mega tijd jonge van 6,72 jonge en nog kampioen! Gefeliciteerd!!
Steef/Bas van harte gefeliciteerd met het kampioenschap!
Vinnie ook gefeliciteerd met het kampioenschap!
Heiko/Henkie! ook gefeliciteerd met het kampioenschap!

En voor alle anderen die ik ben vergeten met hun puike prestaties, van harte gefeliciteerd!
 
Wat was de hoogste topspeedrun? Vinnie congratz! Is er trouwens ook bekend of er mensen zich hebben aangemeld om de organisatie over te nemen van Tim volgend jaar?
 
Volgend jaar sbo gaat zeker goedkomen, zijn al een aantal mensen die zich(bij mij iig) al gemeld hebben. Hopelijk wat meer rijders erbij komend jaar icm goede promotie, website etc en dan hebben we een super 2013
 
Absoluut een topdag gehad! Leuke baan en al met al is het weer nog alles meegevallen. Machine liep niet helemaal lekker en kon slecht onder de zeven komen. Al met al door de nodige mazzel 4de geworden (op 0.002) van de 3de plek wat waarschijnlijk goed is voor een 3de positie in het eindklassement! (iemand die dit kan bevestigen???) Hiernaast had Arris de twijfelachtige eer de eerste betaalde SBO'er te kunnen worden, maar besloot toch zijn sportieve plicht te doen. Al met al een superseizoen geweest, veel geleerd en hoop leuke mensen leren kennen. We zijn er zeker volgend jaar zeker weer bij!
 
Gister ook echt een topdag gehad. Nadat ik in Twello eindelijk eens een beker mee naar huis te hebben genomen hebben me broer en ik nog een paar kleine dingetjes aan de runner gedaan en bleek wel redelijk te werken. Me persoonlijk record van 7.21 verbeterd naar uiteindelijk 7.09. Stond heel de dag wel in de top omdat ik reacties had van 0.00, dan weet je dat als je er een x naast zit het gelijk over is in de finales, dat bleek in de halve finale. Uiteindelijk vierde geworden maar echt een prima dag gehad. Iedereen van de SBO bedankt voor alles, het was weer een top jaar. Wij zijn er ook zeker weer bij volgend jaar.
 
Volgend jaar sbo gaat zeker goedkomen, zijn al een aantal mensen die zich(bij mij iig) al gemeld hebben. Hopelijk wat meer rijders erbij komend jaar icm goede promotie, website etc en dan hebben we een super 2013
ik hoop ook wat meer rijders in de scooter special, in princiepe als je een blok hebt is en een leuk frampje is het zo opgebouwd. hoeft niet veel te kosten.
 
ik hoop ook wat meer rijders in de scooter special, in princiepe als je een blok hebt is en een leuk frampje is het zo opgebouwd. hoeft niet veel te kosten.

Ik heb jou anders ook al een tijd niet gezien..?

Verder was lisse een erg mooie dag en heb dikke tijden kunnen rijden!
Bas/stefan gefeliciteerd met het kampioenschap!

En Mossaab en Martin thanks voor de tuning :)!
 
wat een uber toffe dag !
toen ik hoorde van het burnen op staalplaten had ik er niet zon goeie hoop op, maar bij het zien van de platen toch iets meer. Uiteindelijk een dikke prima die dingen! kan voor mezelf niet zeggen of het minder of beter is dan opwarmen op het asfalt..

het weer was op het begin een beetje matig met die bak regen en kou.. die kou zorgde ervoor dat ik de scooter aantrapte bij 10 graden en een paar minuten bezig was met het warmdraaien om uiteindelijk met 25 graden klaar te gaan staan..

Scooter deed het bizar goed! eerste run met matig gevoel en veel slip in de overbrenging meteen ene 6.29 gereden met (ik meen) 0.14 reactie. Dat voorspelde best veel goeds voor die dag.
Ik had me overigens ingeschreven in de Special A klasse omdat ik in de B al kampioen was. En dus zonder al het toegevoegde gewicht wilde kijken wat de machine kon doen.
Verder die dag alleen 0.1 zwaarder op rollen gegaan en blijven gassen. Uiteindelijk nog een 6.25, 6.23, 6.20, 6.20, 6.15 en een 6.10 gereden. Dus hij ging aardig hard en constant. Ik hoopte in smorgens op een beker in de A klasse, dat zou al heel wat zijn. Uiteindelijk stond ik tegen Henk in de finale. Als ik wilde winnen moest henkie een fout maken of de brommer het niet goed doen, anders had ik geen schijn van kans. Dat gebeurde (helaas) ook. Ik had vals en henkie reed door (niet gezien dat ik vals had) met een stotterende brommer omdat het nos systeem niet goed werkte waardoor hij een tijd reed van 6.53. Dit moest te doen zijn met een veilige start. Uiteindelijk met eem 6.34 (dacht ik) de run afgesloten en dus gewonnen!
dikke prima als afsluiter van het seizoen! PR verbeterd naar 6.10 en een 1e plaats in de Super Special A..

Alle kampioenen gefeliciteerd! en iedereen bedankt voor de complimenten!
 
Nou, ik heb ook eens tijd om wat te plaatsen!
Watceen feest, en WK wielrennen en een SBO sprint in een weekend!

vrijdag avond om kwart voor 5 in bed beland, waarna ik om 5 weer ben opgestaan voor alles in te laden en te vertrekken! Onderweg uurtje geslapen en we konden er weer tegen aan,

hele dag liggen sleutelen, stotteren, te veel touren te langzaam. Alles behalve goed!
Uiteindelijk toch een 6.58 gereden met 500 toeren te veel!

in de finales beetje geluk gehad. Want als ik eerlijk ben zag ik het somber in, Diederik reed gewoon echt kneiterhaaaaaaard! Complimenten en proficiat met z'n dik record!

uiteindelijk toch eerste en kampioen..
Mooi die fles leeg gespoten op steef, daarna helaas wel meteen naar huis vértrokken om om 11uur weer te werken, daar wel kampioenschap nog even heftig gevierd!


Bedankjes:

bollerbank aka steef voor de tuning en stomme kal!
tim Corstjens voor het toch weer elke wedstrijd netjes in orde te hebben!
tb voor het lenen van de gereedschappen en de tb lucht!
Diederik en mossaab voor het spannende jaar!

Misschien tot volgend jaar, ik heb op lisse toch wel een leuk aanbod gekregen!
 
Was als van oudsher weer een mooi sprintdagje!
Wat een absurde records.. Allen gefeliciteerd!

Edit:
Wat filmpjes geschoten voor de liefhebbers:
http://www.youtube.com/user/030Daniel


Dank je voor het finale filmpje scooter special.

Mooie dag gehad. Doel was om 6,5x te rijden. In de ochtend meteen 6,53 gereden. Dit was dus een goed begin van de dag na de regen buien.
Hiermee dus gekwalificeerd voor de finales. Tijdens de kwalificaties en finale nog twee keer kans gehad 6,4x te rijden wat helaas niet gelukt is.
In de finale PR naar 6,50 gehaald en hiermee eerste geworden.
Uiteindelijk 2e in klassement geworden.

Top dag gehad, iedereen bedankt!


Alle kampioenen gefeliciteerd.

En tot op de huldeging!! :)
 
Back
Top