#SBO Lisse 22 September!

Bace

EPC Stinger #134
Alvast ook maar een topic voor Lisse aanmaken.



Het is de weer de laatste van dit jaar, maar dat mag de pret niet drukken! We gaan er zoals ook bij voorgaande sprints weer een succes van maken.


Deze sprint zullen de kampioenen van het seizoen 2012 bekend worden.


In deze mailing proberen wij je informatie te verstrekken die belangrijk is om te weten voor en tijdens de wedstrijd.


Inhoudsopgave:


  • Adres
  • Entree
  • Overnachting
  • Tijdschema
  • Scooter-Power
  • Schakelklasse
  • Prijsuitreiking
  • Help een handje mee!

Adres

Bij het gebruik van navigatie kun je het beste naar 1e Poellaan in Lisse navigeren. Vanzelf op dat adres word dan duidelijk waar het rennerskwartier is.

Entree
Entree is voor iedereen gratis! Neem dus ook je vrienden en / of familie mee!
Overnachting
Er is geen mogelijkheid tot overnachting op het terrein zelf of op gelegenheid van de organisatie. Echter zijn er wel diverse accomodaties in de buurt. Wij raden aan om naar camping Sollasi te gaan. Deze camping ligt dicht bij de baan en de accomodatie is goed.
Houd het op de overnachingsplaats wel netjes!
Tijdschema
Als organisatie proberen wij zo strikt mogelijk het tijdschema te handhaven, wat voor rijders ook meer duidelijkheid geeft. Zorg altijd dat je tijdig aanwezig bent! Ben je te laat loop je het risico dat je niet meer het terrein op kan met een aanhanger of bus voor het rennerskwartier. Op de wedstrijd in Lisse hebben we het tijdschema iets aangepast i.v.m. de vergunning. Wij zullen het volgende tijdschema hanteren:
08:30 - 11:00 Inschrijven
09:30 - 11:00 Keuring en herkeuring bij gebreken
09:15 - 09:30 Rijdersbriefing
11:00 - 16:00 Kwalificatie
16:00 - 16:15 Finale briefing
16:30 - 18:00 Finales
18:15 - 19:00 Prijsuitreiking

Verdere informatie zal hier onder nog wel worden toegevoegd of gewijzigd!

2vc9kj4.jpg

2ilzj9e.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Ook in deze sprint super veel zin!
Word een zwaar weekend voor me, maar we gaan voor het beste resultaat natuurlijk!

Motto van deze sprint: Alles mag kapot als het maar KNEITER HAAAARD Gaat!
 
Oké maar kan me van vorig jaar herinneren dat als je je via de site ingeschreven had je niet hoefde te wachten bij het inschrijven?
 
Ik had me ook via de site ingeschreven voor daginschrijving maar stond gewoon in de rij, daar was ik niks mee opgeschoten.
Al duurt dat ook weer niet zo lang hoor.
 
als je een motorpak hebt heb je geen bodyprotector meer nodig.
die borgringetjes ken ik niet...nog nooit gezien op de scootersprint en zijn denk ik ook niet toegestaan maar dat weet ik niet helemaal zeker.
 
Die borgring zorgt er nu enkel maar voor dan de olie plug geborgd kan worden. Op het moment dat je bijvoorbeeld remklauw bouten of blok bouten etc. gaat borgen moet je een gaatje boren door de bout, op zo'n manier dat de bout of moer niet los kan komen. Succes;)
 
Back
Top