SBO Jaaroverzicht 2006

Erg vet Raymond en Loek:W
Heb een paar stukjes er tussen uit gehaald om te kijken (heb nu ff geen zin om hem helemaal te zien) maar ziet er echt vet uit.

Toppie!
 
Bij mij werkt die link niet, hij is binnen 1 seconde al binnen... Lijkt me een erg tof filmpje! Hoop dat er snel een goede link komt.
 
Bij mij werkt die link niet, hij is binnen 1 seconde al binnen... Lijkt me een erg tof filmpje! Hoop dat er snel een goede link komt.

dat is een link die je met het programmatje van ralf moet downloaden. die stuurt het programma aan om de complete film over te zetten op jou pc.
 
heb de volledige versie nu omgezet naar avi, gebrand op dvd, en nu staat alleen de trailer erop :s

met nog iets er achteraan, iemand die bungeejumpen is, en dan kapt die ermee
 
ik kan em misschien wel tijdelijk mirroren op een webservertje 100mbit :)

*edit: hij begint op stoom te komen, 60 kb down :)
mensen die het al gedownload hebbe moete even het programma aan laten staan zodat de speed voor de mensen die nu downloade wat omhoog gaat :)
 
Last edited:
zo ong 65 kb/s uit 2 seeders :D

edit: was maar van korte duur, nu 25 kb/s :(

Willen de mensen die m al hebben plz ff het torrent progje aan zetten, zodat anderen m ook nog kunnen downen :)
 
Net helemaal gekeken, zeker geslaagd. Zag dat ik zelf ook nog 1x er in voor kwam op het laatst:)

Alleen jongens 1 fout, daar mogen jullie je voor schamen. Sittard schrijf je met een D en niet met eent!!!
 
Net helemaal gekeken, zeker geslaagd. Zag dat ik zelf ook nog 1x er in voor kwam op het laatst:)

Alleen jongens 1 fout, daar mogen jullie je voor schamen. Sittard schrijf je met een D en niet met eent!!!

Ik onthoud al die dorpen niet waar ik geweest ben afgelopen jaar :X

:*
 
Net helemaal gekeken, zeker geslaagd. Zag dat ik zelf ook nog 1x er in voor kwam op het laatst:)

Alleen jongens 1 fout, daar mogen jullie je voor schamen. Sittard schrijf je met een D en niet met eent!!!

Exact hetzelfde hier, zag mezelf 1x (sprint zoetermeer), en dat van Sittard viel me ook gelijk op :P

Maargoed, ik vond het een superfilm verder :W
 
Back
Top