SBO Jaaroverzicht 2006

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Beste rijders/geintreseerde

Zoals veel mensen het afgelopen jaar wel hebben gemerkt heb ik redelijk wat gefilmt dit seizoen. ( circa 19 uur rond de 60GB ) en dit resulteerde in na ( bijna ) elke sprint en na elke wedstrijd een filmpje van circa 3 a 4 minuten. nu leek het mij leuk om ook een jaaroverzicht temaken. Daar ben ik momenteel nog druk mee bezig en helaas is afgelopen vrijdag mijn pc er mee opgehouden. dus werk ik nu op een laptop me die een stuk trager is. Toch probeer ik voor 31 december een film van circa 50 minuten a 1 uur online tezetten.
De trailer is in elk geval al af :W, en die wil ik jullie dan ook niet onthouden :7

http://sbo.scooterforum.net/Seizoen2006/Jaaroverzicht2006/Trailer_HQ.wmv

De plannen zoals die er nu voor staan voor seizoen 2007 is:
- 2e camera er bij. :W
- Beter laptop met meer werkgeheugen :W
- Betere bewerkings software ( wat ook door prof wordt gebruikt )
- Een les/cursus in de software :W

Zodra de gehele jaaroverzicht online staat zal ik dit hier uiteraard neerzetten.
tot die tijd kunnen reacties altijd gegeven worden. Bedenk wel ik doe dit geheel vrijwillig. Dus hou het een beetje leuk voor mij :*

Alvast fijne feestdagen en een super vlammend 2007 :W

Hier is de volledige versie in torrent:
En hier de volledige versie link:
http://sbo.scooterforum.net/Seizoen2006/Jaaroverzicht2006/SBO_Jaaroverzicht2006.wmv
 

Attachments

  • SBO2006.torrent
    31.7 KB · Views: 50
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Dikke dikke dikke trailer .

Echt heel vet , tof dat je dit gewoon doet voor ons en het is ook nog eens een genot om naar te kijken .

Heel cool -:-.
 
Goeie software voor filmbewerking is adobe after effects. Gewoon een beetje tutorials op youtube of google zoeken en je komt een heel eind.
:)
 
Vette trailer, maar ik mis nog steeds het brullende 2-takt geluid :p

En je teksten mogen ook wel eens door de spellingcheck :) Nofi, maar het zou gewoon beter staan :)

Keep up the good work. :!
 
Hier zijn ze:

#1:
SBO wanna thank you --> SBO wants to thank you
#2:
For al the good time --> For all the good time(s)
#3:
Almost one hour pure pleasure --> Almost one hour of pure pleasure
#4:
Also the newspaper & television give us some attention --> Also the newspaper & television GAVE us some attention (Lijkt me dat je het over afgelopen seizoen hebt met je review :) )

Glad to help :)
 
Last edited:
whants=wants

Correct :p Net wakker :X

In ieder geval.. Haagse. Probeer anders je volume van de muziek gewoon als achtergrond muziek te monteren. De herrie die van zo'n hok af komt doet mij 10x meer dan een of andere klassieke terror die ik nu hoor :p
 
hahaha, dj heeft op zich wel gelijk ( no comment hoor! :) ) het filmpje zit verder wel erg degelijk in elkaar :#...

volgend jaar meer filmpjes, kijk er al naar uit :W!!
 
Back
Top