SBO 24u Spa-Francorchamps - 2008

Het inschrijfgeld is 600 euro, maar dan kun je ook 24uur knallen!
Mits de brommer het volhoudt!

Voordat onze racert uberhaupt gaat lopen moeten die Paëlla happers die krukassen eerst opsturen :+

Daarna vertrouw ik compleet op jou, mocht het blok in de soep lopen rossen we jou dus ook gewoon af. Snap jij ook wel he -:- 8P :#
 
Bedankt voor het commentaar!
Maar ga jij maar eens aan het werk....bijvoorbeeld sponsoren en club van 20 leden scoren! Anders gaat die brommer inderdaad niet lopen. -:-
 
It is time for us here in Denmark to renew our licens.
Do we have to take the international licens or is the 80cc Road Race national licens enough?

I saw that in the price of 600€ there was insuance included, so if the only difference between national and international licens is the insuance outside of Denmark, then it would be okay with the national licens or..?
 
You don't need a 'license' to participate at the 24h of Spa, because insurance is included, so for Denmark and the 24h only you can get the national license :)
 
english version of the rules are finished ... I'll do a quick finishing touch on it after my day of work.

Feel free to ask me any questions concerning the translation. Just send a pm.
 
english version of the rules are finished ... I'll do a quick finishing touch on it after my day of work.

Feel free to ask me any questions concerning the translation. Just send a pm.

zijn die nu eigenlijk al online? want de mannen van pitbikeclub.uk zitten op hete kolen naar de engelstalige regels?
:W
 
haman onder qwaas zn account

dat gaat beetje lastig als ik gebanned ben!!!!!! maarre ik zal het wel naar de eerste mailen die hier zn adres post aangezien kenny en inne op vakantie zijn
 
zullen we eerst even wachten tot de webpagina klaar is voor we dingen gaan doorzenden. het zal nog ongeveer 2 weken duren voor alles de lucht in gaat. nederlands, frans en engels.
 
nederlands reglement in de eerste post.

reglement en francais dans la premiere page.

english technical regulation in the first post of this topic.
 
14.1 Winnaar van de race is de deelnemer die in overeenstemming met de reglementen als eerste de finishlijn passeert.

als ik dit zo lees is het de bedoeling om als eerste nadat de vlag gevallen is over de finishlijn te rijden, zonder dat het aantal gereden ronden in rekening wordt gebracht?

15.1 Op basis van de resultaten van de wedstrijd wordt het wedstrijd klassement opgemaakt van elke klasse. Voor de eerste drie geëindigde teams per klasse in het wedstrijdklassement wordt een prijs beschikbaar gesteld.

net zoals hier?


17.4 Het is verplicht een brandblusser aanwezig te hebben.


Altijd even handig om mee te delen hoe groot/klein hij minimaal moet zijn, of is zo een model als in de auto meer als genoeg?


Om even te muggen ziften:
"
6 DRUKVULLING
Elke mechanische vorm van drukvulling is verboden. De pompwerking van het carter niet beschouwd als drukvulling, mits de totale variatie van het cartervolume gedurende een krukasomwenteling de toelaatbare cilinderinhoud niet te boven gaat. Uitsluitend buitenlucht mag als oxidant worden gemengd met de brandstof. Directe inspuiting van brandstof wordt niet beschouwd als drukvulling.


werking 2T uitlaat? ik dacht dat de bedoeling van een 2t uitlaat juist is om meer volume in de cilinder te krijgen? "

En dan had ik nog een vraagje:
mogen er 2 reserve lege carters gebruikt worden
of 2 reserve gevulde carters zoal vorig jaar?


Groeten
 
meer volume is niet mogelijk ... aangezien een uitlaat het aantal cc's van een cilinder niet kan vergroten/verkleinen.

als je het mechanische drukvulling verhaal bedoelt is het ook niet van toepassing aangezien met mechanische drukvulling word verwezen naar het volume/druk binnen het carter.

de rest van je reply is idd muggeziften en ga ik niet beantwoorden ... je snapt wat er staat toch.
 
Back
Top