SBO 24u Spa-Francorchamps - 2008

In het reglement staat m.b.t. de inschrijving:
Bij aankomst moet de deelnemer zich bij de inschrijving melden de toegezonden papieren inleveren.

We hebben alleen geen papieren ontvangen nadat we het geld voor de inschrijving hebben overgemaakt.

Hoe gaat dit in zijn werk?
 
In het reglement staat m.b.t. de inschrijving:
Bij aankomst moet de deelnemer zich bij de inschrijving melden de toegezonden papieren inleveren.

We hebben alleen geen papieren ontvangen nadat we het geld voor de inschrijving hebben overgemaakt.

Hoe gaat dit in zijn werk?

ter plaatse proberen de juiste mens vast te pakken.

:|
 
Denk wel dat ik ons gereed "project" hier mag tonen;

misc.php



Basis is een Honda NS1, blok is nagenoeg standaard en geeft 14pk aan het achterwiel.
Inmiddels op Emmen en Spa gereden en mogen spreken van twee geslaagde dagen.
We zien iedereen komend weekend, wij hebben er zin in!

Voor de mensen die ook foto's willen zien hoe we begonnen zijn, www.racingteamgroessen.nl .
 
Denk wel dat ik ons gereed "project" hier mag tonen;

misc.php



Basis is een Honda NS1, blok is nagenoeg standaard en geeft 14pk aan het achterwiel.
Inmiddels op Emmen en Spa gereden en mogen spreken van twee geslaagde dagen.
We zien iedereen komend weekend, wij hebben er zin in!

Voor de mensen die ook foto's willen zien hoe we begonnen zijn, www.racingteamgroessen.nl .

netjes afgewerkt !
persmap ziet er ook verzorgd uit.

welke cilinderinhoud heeft hij nu uiteindelijk?
 
Netjes,

ik zag HPI ontstekingen, neem er genoeg mee.

prestaties een 9
betrouwbaarheid een 5

In de race heeft al bijna iedereen 1 of meerder HPI's kapot gehad.
zou hem voor een duurrace niet direct monteren.

suc6
 
netjes afgewerkt !
persmap ziet er ook verzorgd uit.

welke cilinderinhoud heeft hij nu uiteindelijk?

Is een 75cc.
Inderdaad HPI ontsteking, hebben er twee dus er "mag" er een kapot gaan :7. Alles zit tussen rubbers gemonteerd om zo een defect door trillen te voorkomen.
 
mooie bike :love:

ik zi het volledig zitten, eerste 3 dagen zonder ouders alleen in caravan *D*D ps3 gaat ook mee, donderdag 2 lekkere bikes om mee te amuseren :p
 
Ik heb er zin in :W net te horen gekregen dat ik op zaterdag niet moet werken, dus ik ben er vanaf vrijdag avond als helper/monteur :)
 
uiteraard ook aanwezig, om de EPC mannen te helpen / zorgen dat ze niet verhongeren en dat ze zich niet verslapen als ze moeten rijden ;)
 
uiteraard ook aanwezig, om de EPC mannen te helpen / zorgen dat ze niet verhongeren en dat ze zich niet verslapen als ze moeten rijden ;)


dus jij neemt een hele pallet met tosti's mee? als dat zo is, dan kom ik er misschien ook wel eentje halen :+
 
Back
Top