Update Sprint Heerenveen 16-05-2011
De dag begon aardig vroeg! Om 03.50 ging de wekker al en Jaapie stond om 04.30 voor de deur om de laatste loodjes in te laden!
Omdat het nog zo vroeg was met mn slaperige kop mijn SBO hesje vergeten :O
waardoor ik met een geel hesje #11 (311) heb rond gereden... Naja rijden kon ik in iedergeval haha
Bij aankomst in Heerenveen eerst ff een mooi plekkie uitgezocht en over de kar een zeil gespannen zodat de scooter bij regen eventueel droog erin kon worden geschoven!
Na dat dat gebeurt was de scooter eens bekeken en toen kwamen we er achter dat mijn Radiateur kapoet was!! De beide ophangpunten aan de bovenkant waren afgebroke, hoe dit kan is ons een raadsel aangezien hij daar juist NIET onder spannening stond daar.... Misschien toch de hobbels onderweg?? Gelukkig hebben we een reserve radiateur, alleen lag die spijtig genoeg thuis XD
Bij de keuring kwamen we er achter dat er nogsteeds wat speling op het nokje zat, dus er moet echt even een lasje op het nokje worden gelegd en dan op maat vijlen zodat die er precies strak invalt!
Toen maar gelijk in de rij gaan staan voor mijn eerste run! We hadden een vrij wel zgan TT91 bandje eromheen gelegd, dus die beetje flink staan burnen... Ook weer even in het ritme komen!
Eerste run 7.665 met 0.55 reactie
Naja het betekende wel dat ik onder de 7.1 kon duiken!!!!!
Daarna nog wat runs gemaakt oa. 7.32 met 0.26 reactie, een 7.226 met 0.119 reactie. De overige weet ik even niet meer... Heb iets van 10/15 runs gemaakt! Meerendeels om mijn reactietijden proberen om laag te halen, er zat een stijgende (of eigenlijk dalende) lijn in 0.55 --> 0.119
Nog flink wat oefenen met wegrijden want hij glijdt nogsteeds alle kanten op zoals ook de Quist gasten hadden gezien
die zeiden ook dat ding gelijdt alle kanten op, rijdt je op ijs ofzo?? :7
Naja hoorde ook dat het idee erwas om naar Meinerzhagen te gaan! Ik weet niet ofdat ik daar zelf ga rijden! Kijken wil ik zowiesow wel!!!
Kwam ook nog Tom(my) (TTE) tegen, was opzich ookwel appart als er opeens iemand naast je staat met "Jij rijdt met mijn oude blokje met nogsteeds de verkeerde pijp O-)" haha xd
Binnekort een update over een andere uitlaat, andere inlaat en hopelijk met wat meer vermogen en netjes gespoten en verzorgd frame!
mvg
Stephan
Thanks to:
- DDL Tjoening
- Jasper, Job-Jan, Nick en consorten
- Jaapie
- SBO
en uhm moet nog ff wat nakijken want hoorde ergens in de rij dat mijn blok scheef onder mijn frame staat :S is mij nog niet opgevallen dus dat bekijken we wel as weekend!!! Ken beter check, check, dubberl check dan er niet even naar kijken!
edit: Foto van de 1e run tegen Joey Koch oid.... (7.665 met 0.55 reactie)
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/SBO%20Sprint%20Zip/productthumbCA06F520.jpg[/ir]