SAWE 2009 - 28/29/30 augustus - Lausitzring

Lijst van mensen die mee willen:

-Sander
-Servien
-Rene
-Robert
-Tom
-Henri
-Wieger
-Dennis
-Joël?
-Maarten
-Bas
-Tom Koning
-Bas Koning
-Vas
-Ilonka
-Bram
-Jasper T

Lijst van mensen die in het hotel willen (zelfde als vorig jaar), misschien kan Tom/Ilonka dit weer even in het Duits regelen, dan regel ik de receptioniste wel ;)

-Sander
-Servien
-Rene
-Robert
-Tom
-Henri
-Wieger
-Dennis
-Joël?
-Maarten
-Bas
-Tom Koning
-Bas Koning
-Vas
-Ilonka
-Bram
-Jasper T

wil deze namen de ook bij zetten :p

nieck
rinke
detlev
henkie
max
robin
 
Zet mijn naam ook maar bij het lijstje, ik ga met tom lievense mee. Wat kost een hotelkamer exact, want dan mag mijn naar miss ook bij dat lijstje.

Kaartje moet ik nu al bestellen begrijp ik om gezeik aan de ingang te voorkomen?
 
Zet mijn naam ook maar bij het lijstje, ik ga met tom lievense mee. Wat kost een hotelkamer exact, want dan mag mijn naar miss ook bij dat lijstje.

Kaartje moet ik nu al bestellen begrijp ik om gezeik aan de ingang te voorkomen?

Wij gaan met onze vaste klik naar dat hotel en regelen het voor onze groep, weet niet hoe het hotel heet (zal ff navragen en posten). Maar dat moet je zelf geregelen. (zelfde geldt overigens voor de pitbox)

en idd om gezeik te voorkomen ff kaartje online kope, 2000km voor niks rijden is kut :p)
 
Wij gaan met onze vaste klik naar dat hotel en regelen het voor onze groep, weet niet hoe het hotel heet (zal ff navragen en posten). Maar dat moet je zelf geregelen. (zelfde geldt overigens voor de pitbox)

en idd om gezeik te voorkomen ff kaartje online kope, 2000km voor niks rijden is kut :p)

Maar ik kan niet met de vaste klik in het hotel verblijven? Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
 
Maar ik kan niet met de vaste klik in het hotel verblijven? Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Uiteraard wel! maar ik zal even de naam van het hotel opzoeken en hier neer zetten, dan kan je daar gewoon zelf (met je vrienden) een kamer boeken. Wij doen het gewoon voor ons zelf, dat is ieder apart, maar zitten in hetzelfde hotel, dus idd hoe meer er in dat hotel zitten hoe leuker!
 
De discotheek is 500 meter verderop echt een aanrader!! Ze hebben aan ons dik verdient verleden jaar volgensmij hebben wij wel 30 euro aan statiegeld laten staan:D
 
Uiteraard wel! maar ik zal even de naam van het hotel opzoeken en hier neer zetten, dan kan je daar gewoon zelf (met je vrienden) een kamer boeken. Wij doen het gewoon voor ons zelf, dat is ieder apart, maar zitten in hetzelfde hotel, dus idd hoe meer er in dat hotel zitten hoe leuker!
Oké thnx. Zal wel goedkomen.

@henri:
Ik neem lekker een rolstoel mee, na genemuiden en een flinke roadtrip heb ik geen zin meer om te lopen hoor.:p
 
Foto-F4RLJTVA.jpg


Vanuit de pitbox gemaakt lijkt mij duidelijk tis nog geen 50 meter lopen naar de sprintbaan:p

Edit: Pitbox is dus alleen beschikbaar voor "Het bekende groepje"
 
Ik kan mijn sprinter dus niet in de pitbox bij jullie zetten? Vorig jaar ben ik samen met heiko geweest en heb ik ook een deel van de kosten op mij genomen voor de pitbox. Dit jaar is dit dus niet mogelijk? Het wordt namelijk nogal een duur grapje als ik met 2 man een pitbox moet gaan huren. ;) (Als ze al beschikbaar zijn)

Gr,
tom
 
wij horen toch ook wel bij het bekende groepje? Iig kennen bas, maarten en tom(tkt) mij een tom best goed.
 
de pitbox is 300 euro + 250 euro borg + 150 euro borg voor de sleutel.

We kunnen er met een bepaald aantal mensen in, en daardoor wordt het bedrag gedeeld. maar dat horen we later.
 
Back
Top