SAWE 2009 - 28/29/30 augustus - Lausitzring

Nice to hear that so many dutch people will be there this year. From Denmark we will also be quite a few, for instance a couble of twin cylinders 40+ hp sprinters + a whole arsenal of track bikes, that just wait to get punished on that track:D.
BTW, we will also arrange a box for yourself, cuz its damn irretating to walk those 500 meters to the pit area just to get tools/fuel/rest etc:).

Best regards
 
Ter verduidelijking: Voor iedereen die mee wilt geldt: Weekendkaartje kopen op www.scooterattack.com
laat ook even weten als je dit hebt gekocht, dan maak ik je naam in de lijst dikgedrukt en zo weten we wie er definitief gaan.

De Pitbox zal, als ik verdere info heb, onderverdeeld worden in de vaste club (bekenden). Mensen die daar niet bij horen kunnen wel benzinejerrycan's etc daar neer zetten zodat ze niet steeds terug hoeven.

Mvg, wieger
 
Ik heb ook wel veel zin om hier heen te gaan! (misschien me 70cc blok ergens onder hangen)

Ik heb wel wat connecties met die duitsers, eens even kijken wat ik kan regelen :)
 
Kaartjes hebben we vorig jaar toch niet gekocht? Bij de deur gekocht omdat we SBO leden waren?

Klopt Tom, maar Stephan heeft me nadrukkelijk gezegd om kaarten op de site te kopen. Dit om die hele rompslomp te voorkomen aan de deur.
 
Back
Top