Sattelietluidsprekers doen raar

Frigofretter

Speedfight II
Soms hoor ik door mijn sattelietluidsprekers als ze aanliggen mensen praten (soms ook gewoon storing) zoals je soms iets kan ontvangen met een walky talky maar dit dus door mijn luidsprekers, is dit normaal?
Soms wel erg storend tijdens mijn muziek of als het gewoon stil is dat je zo'n dingen hoort. Als ze afliggen heb ik dit niet.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb precies het zelfde maar bij mij is het alleen als ik mijn pc uit zet, dan hoor ik 1 of andere vage radio zender door de speakers 8P

Alleen zodra mijn pc aangaat is het weg, ik heb er toen ook naar gezocht maar kon niet echt een oplossing vinden dus ben ook wel benieuwd wat dit kan zijn.
 
Mischien de aarding van je stopkontact oid.. Je kan het nameten met een multimeter ( Doe dit niet als je er niets vanaf weet.. Kan nog wel eens verkeerd aflopen!! ).
 
Nuttige bijdrage aan het probleem.

right back at ya;)

hij bedoelt er gaat vanalles kwa geluidsfrequenties door de lucht
waarschijnlijk pakt hij daar iets van op
had ik vroeger met me radio ook(10-15 jaar terug)
kon ik de babyfoon van een bekende horen die 300 meter verderop woonde XD
 
right back at ya;)

hij bedoelt er gaat vanalles kwa geluidsfrequenties door de lucht
waarschijnlijk pakt hij daar iets van op

Dankje voor de uitleg, nu snap ik eindelijk wat hij bedoelde :rolleyes: 8P

Anyway, ontopic;
Wat voor speakers zijn het? Kan de frequentie waarop ze werken evt aangepast worden?
 
Ik heb de set ook, maar ik heb hier geen last van. Wel hoor ik van een hoop anderen dat zij hier wel last van hebben. Geen idee wat de oplossing is, though.
 
Back
Top