Sasjoes
Well-Known Member
Hierbij zet ik mijn samsung I320 Smartphone tekoop.
wat krijg je erbij?
- Toestel
- accu 1
- accu 2
- Lader
- Bureaulader
- Headset
- 1gb MicroSD geheugenkaart
- Doos
- Cd's
- Boekjes
overcompleet dus!
er zit op:
- Internet explorer
- MSN messenger
- Windows Mediaplayer (films kijken)
- bluetooth
- camera (maakt perfecte foto's + Filmpjes! stukken beter dan mijn vorige nokia 6300!)
enz. enz.
er zit gewoon alles op en door het msn en internet verveel je je eigenlijk nooit.
heb hem zelf aangeschaft omdat ik hiermee in de trein en les kon internetten en msnen en mijn mailbox in de gaten kon houden en mailtjes versturen... ideaal dus!
voor € 9.95 heb je bij iedere provider onbeperkt internet wat dus inhoud dat je 24/7 kunt msnen en internetten zonder verdere kosten oid.
prijs: MINIMAAL € 150 euro exclusies verzendkosten
voor verdere info pm of voeg maar toe op msn: sasjoes@hotmail.com
weg=weg!
rede van verkoop: krijg in december nieuw toestel en heb al een tijdelijke vervangende
beperkt inruil mogelijk
vergeleken met de nieuwe nokia:
wat krijg je erbij?
- Toestel
- accu 1
- accu 2
- Lader
- Bureaulader
- Headset
- 1gb MicroSD geheugenkaart
- Doos
- Cd's
- Boekjes
overcompleet dus!
er zit op:
- Internet explorer
- MSN messenger
- Windows Mediaplayer (films kijken)
- bluetooth
- camera (maakt perfecte foto's + Filmpjes! stukken beter dan mijn vorige nokia 6300!)
enz. enz.
er zit gewoon alles op en door het msn en internet verveel je je eigenlijk nooit.
heb hem zelf aangeschaft omdat ik hiermee in de trein en les kon internetten en msnen en mijn mailbox in de gaten kon houden en mailtjes versturen... ideaal dus!
voor € 9.95 heb je bij iedere provider onbeperkt internet wat dus inhoud dat je 24/7 kunt msnen en internetten zonder verdere kosten oid.
prijs: MINIMAAL € 150 euro exclusies verzendkosten
voor verdere info pm of voeg maar toe op msn: sasjoes@hotmail.com
weg=weg!
rede van verkoop: krijg in december nieuw toestel en heb al een tijdelijke vervangende
beperkt inruil mogelijk
vergeleken met de nieuwe nokia: