W wiwirast Well-Known Member 7 September 2004 #1 Scherm is in perfecte staat.Geen dode pixels niks,werkt gewoon perfect.Is pas een jaar oud.Het is een Samsung Syncmaster 151s.Als je vragen hebt doe dat hiemaar.Voor fotos voeg me toe op MSN wiwirast@hotmail.com JE KAN OOK BIEDEN!! Last edited: 8 September 2004
Scherm is in perfecte staat.Geen dode pixels niks,werkt gewoon perfect.Is pas een jaar oud.Het is een Samsung Syncmaster 151s.Als je vragen hebt doe dat hiemaar.Voor fotos voeg me toe op MSN wiwirast@hotmail.com JE KAN OOK BIEDEN!!
Dust0rz i.h.r. leet 7 September 2004 #2 wil je hem ook ruilen voor een nokia6800 + bijbetaling oid...
W wiwirast Well-Known Member 7 September 2004 #3 Misschien wel afhankelijk van de staat er van voeg me toe.
G G0d_L!k3 SR powerrrr 8 September 2004 #6 heb je ook een type...dan kan ik even wat specificaties op gaan zoeken.
C cobra-style Well-Known Member 8 September 2004 #8 issie zwart? zoja kom ik em strax ophalen voor 100,- (als je nie te ver weg woont!)
C cobra-style Well-Known Member 8 September 2004 #10 ai mischien als ik in de buurt ben wil em nog wel. ken je je tel nr pm-en? dan bel ik je als ik die kant in moet.
ai mischien als ik in de buurt ben wil em nog wel. ken je je tel nr pm-en? dan bel ik je als ik die kant in moet.
W wiwirast Well-Known Member 8 September 2004 #11 Ik heb geen nummer dus dat kan niet. Je kan me wel op mijn huis nummer bellen.
R robinpross dj mastertone 8 September 2004 #12 ik weet niet waar je mee bezig bent maar ik dacht toch echt dat dit een SCOOTERforum was en geen COMPUTERforum!!!!
ik weet niet waar je mee bezig bent maar ik dacht toch echt dat dit een SCOOTERforum was en geen COMPUTERforum!!!!
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 8 September 2004 #13 robinpross said: ik weet niet waar je mee bezig bent maar ik dacht toch echt dat dit een SCOOTERforum was en geen COMPUTERforum!!!! Click to expand... Hij bied het aan in `non scooter/diversen`. Voor een reactie ->http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?p=1095218#post1095218 Tinne..
robinpross said: ik weet niet waar je mee bezig bent maar ik dacht toch echt dat dit een SCOOTERforum was en geen COMPUTERforum!!!! Click to expand... Hij bied het aan in `non scooter/diversen`. Voor een reactie ->http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?p=1095218#post1095218 Tinne..
W wiwirast Well-Known Member 8 September 2004 #14 robinpross said: ik weet niet waar je mee bezig bent maar ik dacht toch echt dat dit een SCOOTERforum was en geen COMPUTERforum!!!! Click to expand... Wat ben jij DOM zeg!!!!
robinpross said: ik weet niet waar je mee bezig bent maar ik dacht toch echt dat dit een SCOOTERforum was en geen COMPUTERforum!!!! Click to expand... Wat ben jij DOM zeg!!!!
Jog`RR Deventer Vlam Crew 10 September 2004 #15 ruilen voor een 7 inch tft scherm voor in de auto, scooter. incl 1 jaar garantie ?