This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Samenwerking met ScooterMagazine Italië

Zoals we al eerder hebben aangegeven zijn we een samenwerking aangegaan met ScooterMagazine Italië voor uitwisseling van onder andere foto's en artikels etc.

Het bewijs is er nu !

Dit is het eerste artikel en vele volgen.
Net als Twist 'n Go (UK) en Motoretta (D)

Groeten !

Inne

Zozo, dat ziet er scherp uit hoor

Scootertuning.net heeft goede vorderingen de laatste tijd :#

Echt zeer netjes

edït:
nu zie ik op de voor pagina : MiniGP Metrakit,
is dit ook niet nederlands ? Of een of andere cup in italie ofzo?

ja hij heeft een scooter winkel in boekel (wel kleine maar hij gaat uitbreiden) op de weg van boekel naar gemert (aan de rechtse kant) maarja binnekort keer fotoshoot maken samen met melvin en mij hahah ZUID OOST BRABANT POWERRRRRR hahahah

Geil. ST.net wordt bekender met de dag. Maja , da's alleen maar mooi. Het gaat goed vooruit met St.net!

cactus said:
Toch wel,als ik dat artikel van die cross scoot bekijk,is dat hetzelfde artikel...
greetzz Jim

Jij hebt het Scootertuning.net blad gekocht waarschijnlijk . Daar staat dit artikel ook in. Nu is er dus een samenwerkingsverband met dit Italiaanse blad, waar ze dus datzelfde artikel heen hebben gedaan .
Lijkt me sterk dat ze hier Italiaanse scooter/motor bladen hier verkopen.

Oops...sorry,je hebt gelijk

niet alle foto's zijn iig gelijk met het ST.net magazine aangezien ik een hele zooi had gezonden en ze zelf keuzes konden maken voor hun eigen artikel

Maar Inne, jij krijgt dus ook foto's en artikelen van hun kant voor het st.net blad? Lijkt mij wel eens leuk om te zien wat ze daar uitspoken, en de tekst erbij nog te kunnen snappen ook :+

ja, ik wil zoveel mogelijk buitenlandse dingen uitwisselen.

Ondertussen mag ook de nieuwe samenwerking met het upcoming magazine in Engeland bekend gemaakt worden (het is nu officieel). Het zal in juni verschijnen en het was al langer in voorbereiding, maar ik mocht nog niets zeggen.

http://www.petrolmag.net/

Ondertussen is het eerste Petrol Magazine ook uit en ook volgende editie is er een samenwerking met st.net merkbaar

Maar het nieuwe ScooterMagazine uit Italië is uit.. wederom met Nederlandse bekendheid met de Aerox van Lucas !

en in de nieuwe Twist 'n Go (net uit)