Aangeboden Sale! Sale! Sale! Sale! Sale! Sale! Sale!

Status
Not open for further replies.

Ziggy

Van die FNV reclame!
Hallo mede forummembers, zoals de titel al verluid heb ik nog een aantal spullen te koop van mijn vorige project.{!


Malossi Overrange kevlar snaar ZGAN!!

Het is een snaar voor lange carters, heeft alleen met Eindhoven in mijn blok gezeten.
en omdat ik komend seizoen met kort carter ga sprinten kan deze weg. Ook te ruil voor een ZGAN! zip snaar.
Prijs=Bieden!


Malossi Team 2000 krukas

Gaat weg i.v.m. met aankoop andere krukas. Ik heb er een seizoen mee gesprint, voor de rest gewoon goed. drijfstang is 85mm. Schroefdraad heeft aan de vario een braampje zitten.
Prijs=Bieden!


Piaggio SD LC carters

Piaggio SD LC carters, leeg zonder inhoud en zonder vertandings deksel.
getuned op een Polini Evo1 door TJ tuning. Zeer netjes getuned voor een perfecte flow Niks dol oid gewoon goed. De carters zijn mat zwart gespoten.(kan eventueel weg met een runner gelagerde carterdeksel tevens ook mat zwart.)
Prijs=Bieden!


Piaggio zip carter

Piaggio zip Type1 carter leeg untuned en zonder vertandingsdeksel.
Niks dol oid gewoon goed.
Prijs=Bieden!


NRG 13" achtervelg trommel

Wit gecoate achtervelg van een Piaggio NRG trommel, gewoon goed. Heb ik 1 seizoen mee gereden. Zonder band want die is in Eindhoven kapot geburned. Kan ook weg ism het carter voor een mooie prijs.
Prijs=Bieden!


Benzine tank

Benzine tankje van een Zip type 2,3. Handig voor als je gaat racen of voor gewoon gebruik. Lekt niet en is gewoon goed, met dop.
Prijs=Bieden!


Zip zadel

Zip type 1 Monoseat zadel. gewoon goed, zonder slot. zwart zadel overtrek.
Prijs=Bieden!


Zip buddy

2x Zip buddy voor alle types zip (behalve sp2000 modellen).
de onderkant is bij beide verwijdert ivm sprinten. Er zijn gaten in geboord om gewicht te besparen
maar daar merk je eigenlijk vrij weinig van qua stevigheid, gewoon goed dus.
Prijs=Bieden!


Adige koppelingshuis

Adige koppelings huis 1 seizoen oud, dat is die paars achtige. Grijpt kei goed aan. Maar omdat ik een iets lichtere wil en deze persoonlijk te zwaar vind, kan deze weg. Ook te ruil voor een Malossi wingbell.
Prijs=Bieden!


Metrakit remschijf

Metrakit MKD1 wave remschijf (voor), remt goed. netjes gestraald. gewoon goed
Prijs=Bieden!



Als er iets bij zit stuur me dan ff een PM!
Maar kom niet aan met Apen bedragen :X

Groet Ziggy
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top