Sachs madass & uitlaat

kaj

Well-Known Member
Hallo,
Ik heb een sachs madass met 110cc 4 takt blokje. Ik wil een ander uitlaatje aanschaffen, maar ik kan nergens recensies vinden welke uitlaten op deze brommer passen. Misschien dat iemand het weet?

Honda dax/monkey uitlaat.
16521271.jpg


Sachs madass voorbeeld:
motorrad120060208155807205.jpg
 
Advertisement - register to remove this

ho wacht is thomas,

de ophangpunten op de cilinderkop zijn hetzelfde, dus het word alleen de dempersteun veranderen.

mesechien komt ene uitlaat van een dax bovenlangs bter uit dan deze onderlangse !
 
Ok, ik ga het gewoon proberen. demperophanging is zo gemaakt van een stuk rvs.
Bedankt!
mvg kaj,
 
Ja, maar als je hem onder je kickstart door laat lopen, heb je dus of een hele lange beugel nodig om hem vast te maken, of hij loopt wel heel raar. Maja hij moet gewoon even langs een winkel gaan die 4takt uitlaten op voorraad heeft, en dan gewoon even passen :)
 
Ja, maar als je hem onder je kickstart door laat lopen, heb je dus of een hele lange beugel nodig om hem vast te maken, of hij loopt wel heel raar. Maja hij moet gewoon even langs een winkel gaan die 4takt uitlaten op voorraad heeft, en dan gewoon even passen :)

Even langs een winkel gaan omte passen :p
Ik woon zelf in de omgeving rotterdam en in de buurt zijn er amper tot geen zaken die veel 4 takt spullen leveren.
Mvg kaj,
 
lees mij post dan eventjes, je kan hun ook vantevoren bellen, die kunnen je zeker weten verder helpen. en hebben ervaring met die brommers
 
Back
Top