sachs madass start niet

spongejop

Well-Known Member
hallo
ik heb sinds kort een madass, maar hij start niet(de accu is wel een beetje gaar) kan het aan de bougie liggen? of vuil in de cabr of sproeier?
of is het iets met de ontsteking? wie kan me helpen?
mvg jop
 
Advertisement - register to remove this

Fix eerst die accu eens zou ik zeggen:)

Bougie kun je checken, haal je bougie eruit doe hem terug in de dop en houd hem tegen je cilinderkop en start dan(pasop voor de vonk en niet bij benzine etc in de buurt) het moet een mooie blauwe vonk zijn. Hiermee kun je dus gelijk de onsteking testen(deels) iig zien of die het doet. Vuil in je carb of sproeier kun je oplossen door hem gewoon weg schoon te maken/laten maken. Ff met compressor schoonblazen.

Mja met jouw info kunnen we heel weinig:) Misschien is je cilinder kapot of weet ik het:) Is niet te zien zo..
 
ehj hij doet het, ik heb even de bougie schoon gemaakt, maar ik ga bij topsnelheid maar 30 k/u, hoe kan dat????? het is een 4 takt:)
iemand een idee?
 
Mja kunnen egt 100 dingen zijn. Is vrijmoeilijk om dat zo op afstand te schatten zonder duidelijke informatie. Rookt die erg of klinkt die raar. Heb je wat veranderd of is er wat kapot gegaan etc?
 
Madass's zijn geloof ik nog niet lang op de markt, of heb je hem al langer dan een jaar??

In dat geval heb je tog nog gewoon garantie waarom ga je niet trug naar diegene waar je hem van gekocht hebt.

PS; kijk anders ff alle bekabeling etc na vooral van de onsteking, bobine, bougiekabel, vooral met dit slechte weer zijn die er erg gevoelig voor. dus inspuiten met vaseline !!!
 
Back
Top