S6R @ Bida S2

DME3

zeg maar Dimitri
Hoi, ff een vlug vraagje van me :)

Ik was weer ff aan het rond piepen voor een leuke alu cilinder voor m'n MBK Nitro die ik na de zomer tot hobby/pruts/anti-verveel scooter omdoop.

Mijn oog is dus direct gevallen op de cilinders van Stage 6.
Natuurlijk heeft dit maar 1 reden: ze zijn goedkoop (wat ik belangrijk vind omdat het me eerste alu cilinder wordt en ik wil zeker zijn dat ik niet té veel geld vergooi als ie kapot gaat of als ik 't beu wordt ;) ).

Ik dacht eerst aan de Sport Pro omdat die goed samengaat met me Bida S2 en omdat ie een ovale uitlaatpoort heeft (minder toeren, minder slijtage, minder kans dat 't stuk loopt :p ).

Maar een projectje met een Sport pro gaat al gauw vervelen vrees ik :rolleyes:

Dus daarom vroeg ik me af of ik m'n S2 ook kan gebruiken op de S6 Racing. Scooter-Attack heeft iig de Yas R in 't lijstje opgenomen van "aangeraden" uitlaten, maar ik wou toch ff wat meer zekerheid.

Dat de S6 racing meer toeren draait dan de S2 kan geven, weet ik ook. Vroeg me gewoon af of dit ook wel leuk zou lopen.

Dit is natuurlijk slechts een tijdelijke oplossing tot er geld genoeg is voor een andere uitlaat en ik zeker ben dat ik met de scooter verder wil doen :)
 
Advertisement - register to remove this

ik heb precies dezelfde situatie:) en ik zal eff poste als het blokje dit weekend loopt, wat wel de bedoeling is in ieder geval...met de Bidalot S2


ik wil graag later een C20 kopen en hopen dat het een beetje rijd
Of is het beter om een C16 te kopen?
 
Floris491z said:
ik heb precies dezelfde situatie:) en ik zal eff poste als het blokje dit weekend loopt, wat wel de bedoeling is in ieder geval...met de Bidalot S2


ik wil graag later een C20 kopen en hopen dat het een beetje rijd
Of is het beter om een C16 te kopen?
Er is een grafiek te vinden in uitlaten test topic :)
Daar worden enkele uitlaten getest op de racing.
De C20 scoort het hoogst, maar draait best veel toeren...
De C16 scoort ongeveer een halve pk minder maar draait een pak minder toeren.
Imo heeft de EVO2 pijp de netste curve van alle pijpjes :)
 
Back
Top