S6 street aerox hulp nodig met afstelling

Yme-o

Well-Known Member
Goedenavond.
Ik heb een aerox en heb het blok gestript omdat er een andere krukas in gaat. En dan wou ik er direct een andere cilinder onder zetten. een S6 street 70cc. Maar nou is mijn vraag, waar ik ongeveer moet gaan zitten met sproeier (std 12 mm gurtner), trekveren en drukveer (hebo verstelbare koppeling) en de rolletjes (P1 vario)

alvast ontzettend bedankt!!
 
Advertisement - register to remove this

wat voor uitlaat heb je?

ik zou als een toch al die 70cc wil minimaal een 17,5mm carb er onder goeie.
voorde rest wil ik eerst je voledige set-up en lucht filter ect weten.

gr
 
Goedenavond.
Ik heb een aerox en heb het blok gestript omdat er een andere krukas in gaat. En dan wou ik er direct een andere cilinder onder zetten. een S6 street 70cc. Maar nou is mijn vraag, waar ik ongeveer moet gaan zitten met sproeier (std 12 mm gurtner), trekveren en drukveer (hebo verstelbare koppeling) en de rolletjes (P1 vario)

alvast ontzettend bedankt!!



ik heb ook toen der tijd zoon cilinder gehad zo ie zo je carb minimaal naar 17.5 mm mooiste is mallosi druk veer rood en tnt druk veertjes zijn iets slapper dan mallosi drukveertjes rolletjes begin met 5.5 als die dip onder in heb doe je 5.0 dip in het midden dan ander sproeiertje begin met sproeier rond de 85 a 90 zal wel test rolletjes gebruiken en gewoon doosje stage 6 sproeiers van 80 naar 120 als je dit alles goed heb samen gebracht zoon half dagje werk is het ongeveer zonder test bank dan heb je denk een pktje of 10 en snelheid van rond de 90 a 100
 
Back
Top