S6 R/T SP 2000

Nou de update die ik had beloofd aleen had nog geen tijd gehad op foto`s te schieten hier zijn ze dan .
Foto`s spreken een heel eind voor zich heb aleen geen foto van me pvl gemonteerd op me blok maar dat is ook nie zo spannend .
Reacties graag .










 
Last edited:
Wow, :p die S6 cilinder popt der echt boven uit. Als je der kappen over gaat doen zou ik een plexi window maken zodat je de S6 cilidner kop ziet.
 
echt gewoon vers!
ziet er goed uit dat cilindertje, jammer dat hij nog niet voor mina is.. tenminste dat is toch zo?
verder ben ik benieuwd hoe dat ding loopt! als je een rondje rijd moet je het maar eens filmen!

succes!
 
Zover voor mij bekend heb ik er nou een van de eerste 5 in NL maar als je de voetplaat van een mina besteld moet er als het goed is zo een pia cilinder op passen.
Want zover mij bekend is aleen de voetplaat steeds anders en blijft de cilinder hetzelfde.
Ik zit aleen nog te wachten op me koppelings moer want het schijnd dat malossi weer andere draad gebruikt want normale koppelingsmoeren passen er niet op en dan moet hij als het goed is aangetrapt kunnen worde .

Ik hou jullie op de hoogte ;)
 
Klein updatje hij loopt :O ben begonne met sproeier 140 maar deze is nog wat te groot heb mijn gasnaald al laten zakken en hij loop al een stuk beter .
Van de week eens andere sproeiers halen maar het weer laat ook niet echt toe om ff op slicks te testen :p
Moet wel zeggen dat ik wel al voelde dat en goed vermogen in zat maar,
Zodra hij beter loopt een filmpje !
 
Stoer cillindertje. Heb er nog niet veel van gelezen maar ben erg benieuwd wat hij doet.

Ik houd je topic in de gaten. Succes!
 
mooie scoot man, ben ook wel erg benieuwd wat je uit die R/T gaat halen :).
Hoe kan het btw dat dat ding zon brede powerband heeft:p.
 
Mijn ervaring is dat het nog wel eens wat kan schelen welke lichting je hebt bij stage 6 cilinders!

verder nette strakke scooter suc6!
 
Mijn ervaring is dat het nog wel eens wat kan schelen welke lichting je hebt bij stage 6 cilinders!

verder nette strakke scooter suc6!

Heb je al verschillende R/T Cilinders getest dan ?
want daar wil ik dan natuurlijk wel meer over weten :p
 
Heb je al verschillende R/T Cilinders getest dan ?
want daar wil ik dan natuurlijk wel meer over weten :p

Nee de R/T cilinders niet

maar wat mijn ervaringen zijn met de racing cilinders is dat kan soms een pk of 1,5 verschil zijn welke lichting je hebt.
Je hebt altijd wel wat verschil per cilinder maar bij de racing was dit echt duidelijk te meten.
Of dit ook voor de R/T cilinder geld dat weet ik niet!

Gr,
 
Dik vermogen zit er echt wel in hebben wij gezien! Dit kost echter wel een aantal uur testen. Ben benieuwd wat jij eruit krijgt ;)
 
Dat heeft te maken met het ontwerp van de cilinder (port layout)

zo ver was ik ook wel gekomen ;)
heb alleen nog niet eerder van een scooter cil gehoord met zon brede powerband, dus ik dacht, misschien hebben ze iets met de poorten totaal anders gedaan als andere cilinders...
 
zo ver was ik ook wel gekomen ;)
heb alleen nog niet eerder van een scooter cil gehoord met zon brede powerband, dus ik dacht, misschien hebben ze iets met de poorten totaal anders gedaan als andere cilinders...

Je hebt denk ik ook wel de foto's gezien. Het heeft denk ik te maken met relatief lage timing en spoelhoek van poorten.
 
Dik vermogen zit er echt wel in hebben wij gezien! Dit kost echter wel een aantal uur testen. Ben benieuwd wat jij eruit krijgt ;)

dat er een dik vermogen in zit dat wij ook wel 20+ pk met een 19mm maar heb jij er ook daadwerkelijk mee getest?

verder wel een mooi project alleen miss nog een keer een RT pijp proberen?
 
Ik vond eerlijk gezegd zelf dat de spoelhoeken niet slecht leken jammer dat ik niet meer in Den bosch opschool zit anders had ik hem in de flowbank kunne zetten .

En @ bas wie heeft er al een leuk vermogen uit weten te trekken ?
 
Back
Top