This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

S3 getunede evo cil en nog wat project spul

Status
Not open for further replies.

mcjeen

DNA MEMBER
Ik ben al weer enige tijd gestopt met mijn scooter hobby maar had nog steeds het een en ander over. Voordat je gelijk door scrolt naar de fotos van al het spul eerst het volgende lezen:

Ik verkoop alleen aan mensen die:
- Direct geld hebben. Dus ik ga niet 4 weken iets vasthouden o.i.d.
- Bereidt zijn het vooraf over te maken of het spul op willen komen halen. Geen rembours dus.
- acceptabel bieden.

Verder communicatie kan via PM of mail/msn: mcjeen@hotmail.com. Telefonisch kan altijd, maar dit alleen bij echt serieuze interesse. Bij een deal zal je verder over al mijn persoonsgegevens beschikken, zodat jij weet met wie je te maken hebt. Wel zo handig lijkt mij

Hieronder dan eindelijk het spul:

Polini evo 70cc Stage 3 JS-tuned, prijs: Voor de eerste met een acceptabel bod!
weinig kilometers gedraaid, originele hoonsporen staan er nog in. Alles compleet. Dus met zuiger, zuigerveer, pistonpen, binnen en buitenkop en de cilinder. Verder krijg je er ook nog een NGK B10EVX bougie en 2 spikssplinter nieuwe EVO naaldlagers bij (in de verpakking).







Malossi MHR Wingbell, prijs: 30eu incl!
Niets over te zeggen behalve dat hij z.g.a.n. is. Fotos spreken voor zich.





Koso boardcomputer, prijs: 75eu incl!
Ik heb hem nieuw voor 144,95 bij euroscooters.nl gekocht. Nu gaat hij weg voor de helft van de prijs terwijl ik hem nog nooit gebruikt heb!

Functies:
- Snelheidsmeter.
- Dagteller en totaalafstand.
- Maximum toerental
- Maximum snelheid.
- Brandstofmeter.
- Olielampje.
- Richtingaanwijzerlampjes.
- Groot licht lampje.
- Neutraal lampje.

Helemaal nog nooit gebruikt, ook nog in originele doos en helemaal compleet. Dus ook met handleiding, alle bedrading, bevestiging etc.



Gepolyesterde Zip sp achterkap, prijs: bieden

Zoals de naam al zegt heb ik de 2 delen aan elkaar gepolysterd. Hij is zeker niet af maar wel al een aardig end op weg. Verder is hij helemaal perfect, dus geen scheuren en geen afgebroken bevestigingspunten. Kortom: Afwerken en spuiten en je hebt een mooie kap



Spatbork kapjes zip, prijs bieden:
Het voorste kapje is geschuurd en is dus klaar om gespoten te worden. De achterste is al in de grond gezet en kan je dus in jouw gewenste kleur spuiten.






Gepolijst/wit Zip SP carterpan, prijs: bieden
Ik heb hem ooit een keer gepolijst, maar kan dus nog wel even beter gedaan worden. Het koelgedeelte is wit, maar kan je altijd verwijderen met afbeit. of natuurlijk laten zitten als je het mooi vindt

achterlicht unit zip, prijs: bieden
in perfecte staat, voor de rest niets over te vertellen.



Zip SP voorvork + std voorveer, prijs: bieden
1 opmerking hierover: de stuurpen is afgezaagd dus je bent genoodzaakt op met een sport stuurtje te rijden. Voor de rest in prima staat.



Quartz velgen, prijs: bieden
Dit zijn originele velgen van een quartz, ze passen ook onder een SP. Het grappige van deze velgen is dat je ze met bouten uit elkaar kunt draaien. Zeer originele velgen voor onder je SP dus Hij mag nog wel een spuitbeurtje gebruiken, maar waarschijnlijk had je toch al een andere kleur gewilt dus dat lijkt me geen probleem. De banden zijn van pirelli en schwalbe en zijn nog in prima staat.

 
Status
Not open for further replies.