runnertje start niet meer:S:(

me scoot start niet meer ik heb nieuwe speed replica en jolly motow uitlaat krukas doppler en vario malossi koppeling malossi heb er nu 3.8 rollen in zitten en en 95 sproeier in me 21mm cabr ik blaaste een stukkie over de bus baan en bij de 70 sloegt ie uit :S:S en ging nie meer aan het is denk ik geen vast loper want hij ging uit en hoorde geen raare geluiden enzow hij rolde rustig netjes uit:S vandaag nieuwe bougie gehaalt nog niks me ontsteking getjekt doet het ook nog ken iemand me ff uit duh sjjit helpen greets dennis
 
Advertisement - register to remove this

Trek de boel maar weer los. Dan zie je snel genoeg wat er aan scheelt. Lijkt me een warmloper. Maar kan ook iets heel simpels zijn. Geen benzine ofzo. Zeg maar wat.

Maar wat Inne ook zei. Eerst leren hoe je met het spul om moet gaan. Als je al ervaren bent op dat gebied, dan heb ik niks gezegd.
 
Originally posted by Freestyler
Als je al ervaren bent op dat gebied, dan heb ik niks gezegd.

Aan sommige topics te zien heb ik m'n twijfels..

Uiteraard is het vet om meteen aan het snelle spul te beginnen, maar je kennis is nog niet echt voldoende om met het snelle spul goed om te gaan (wat je wel onnodig extra geld kan kosten)

Haal idd het spul los en kijk alles na..
had je wel voldoende smering met je oliepomp er nog in?
 
haha ja me scoot had zeker genoeg smering heb er olie bij gegooit bij me bvenzine en lie pomp ds doen 10 minuten gereejen errst 1 min warm laten lopen en toen stukkie geeejen blaast eheeeeel snel naar de 70 en toen zakte hij in ik kijk morgen ff ff me cilinde der af trekken:p:p
 
Back
Top