This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Runner STD met iets werk

Status
Not open for further replies.
Omdat vorige kopers weer eens afhaakte en er verder niet veel animo was voor de runner zonder blok etc... bied ik de runner opnieuw aan in een iets betere status voor op de openbare weg.

Er zit nog wel iets werk in.

Benzine slangen moeten vernieuwd worden ( de originele zijn keihard geworden dus lekken op de nippels ).
Accu is ook deffect.

Achtervelg is grijs ( dus niet wit zoals op de foto. ) moet dus voor het mooie even gespoten worden. ( band loopt langzaam leeg maar je krijgt er een goede band bij )

Slotje van de buddybak is kapot ( kost 7.50 euro ).


Het gaat dus om deze scooter (let op : niet met het blok + velg wat op de foto staat ) :





Std stuur + stuur kappen zitten er nu weer op.
Voor en achter schijfrem ( allebij op druk )
Compleet std blok.
Benzine tank , draadboom , bobine cdi , stroomverdeler , toeter , knipperlichten , ongespoten voorlicht , achterlicht unit , dichte buddybak , koeling , etc etc etc. Allemaal werkend/aangesloten.


Xtra's los erij :

Wit mee gespoten voorlicht
Xtra start motor , membraan , spruitstukje , carbje , stroomverdeler , etc etc ( nog wat dubbel std spul dus )
Sport stuur + clamp ( die op de foto staat )
Goede achterband.

De scooter is dus zo goed als rij klaar... er moeten alleen nog wat kleine dingen gebeuren.

Zoals ie nu is wil ik er minimaal 700 euro voor hebben.
Ik doe m in deze staat weg omdat ik echt in tijd en geld nood zit door de vorige koper die me liet zitten op de dag dat ie zou komen.
Zolang er geen kopers zijn bouw ik m uiteraard helemaal af.
De prijs zal dan alleen +/- 1000 euro zijn omdat ie dat dan gewoon waard is.


ben je bereid de laatste puntjes zelf op de "I" te zetten , hoor ik het wel....

Greetz Andries
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.