runner start maar doet heeeeeeeeeeel vaag

Status
Not open for further replies.

Jeff.nl

Well-Known Member
hoi ik heb dus een probleem

ik had pas me runner helemaal uit mekaar gehaald frame geverft nieuwe boutjes slangetjes je kent het wel. nu heb ik dus het volgende probleem als ik hem aanzet doet hij gewoon normaal blijft aleen wel hoog in toeren lopen maardan na ongeveer 3/4 min met gas spelen gaat hij zo hard stationair lopen dat hij gewoon 3/4 gas vooruit rijd en je kan de hele tijd dan nog gas bij blijve geven.

setup is btw standaart ontgrenst sp pro blok met mhr2000 vario

Ik heb al gekeken ofdat alles goed aangesloten zit op het juiste enzo en dat lijkt mij wel ik heb al 2 keer me scooter hiervoor uit mekaar gehaalt en nog nooit dit probleem gehad dus wie weet het ? Tnx alvast
 
Advertisement - register to remove this

nou weet je wat het is ik heb me gaskabel expres helemaal niks aan gedaan toen ik hem uitmekaar haalde ik heb het helemaal intact gehouden

kan het geen vacuum probleem zijn?
 
Electrische choke zeker?
Die gaat na een paar minuutjes uit, waardoor ie minder benzine krijgt. Een armer mengsel ontbrand feller dan een rijker mengsel..

Dus of je afstelling ondeirn is niet goed, waardoor je met een te arm mengsel rijdt. Of je stationair schroef is gewoon tever ingedraaid.
 
het kan oowk zijn dat er een trekveer kapot is dan pakt hij je wingbell al gelijk vast terwijl hij dan stationair loopt blijft dan gewoon juh wiel draaien en ken je nog vol gas bij geve
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top