Runner standaard uitlaat dr 70.

KoenoX

Well-Known Member
Gaat dit, dus een Standaard onbegrensde pijp en dan een Dr 70 ( eventueel een beetje getuned) en wil dit lopen? En waar moet ik dan aan denken met vario en koppeling.
De standaard pijp is dus voor poltie he :p...
 
Advertisement - register to remove this

na een tijdje krijg je ws wel last van warmlopers en later misschien wel een vast loper omdat de cilinder z'n warmte en kracht niet goed genoeg kwijt kan maar het blaast wel redelijk iig :)
 
de krukas zal het ws wel houden een maar van mij rijd met een pinasco alu 70 en puinasco pijp en nog een aantal andere aanpassingen en die heeft ook nog gewoon zn std krukas en dit gaat gewoon goed (op een mina blok maar toch)het zal wel goed gaan hoor
 
areaarea said:
de krukas zal het ws wel houden een maar van mij rijd met een pinasco alu 70 en puinasco pijp en nog een aantal andere aanpassingen en die heeft ook nog gewoon zn std krukas en dit gaat gewoon goed (op een mina blok maar toch)het zal wel goed gaan hoor


Std. krukas kan dit makkelijk aan ;)
 
mhr_rox said:
na een tijdje krijg je ws wel last van warmlopers en later misschien wel een vast loper omdat de cilinder z'n warmte en kracht niet goed genoeg kwijt kan maar het blaast wel redelijk iig :)

hmmm dit slaat dus echt werkelijk nergens op naar mijn idee.....
het licht er dus echt niet aan welke pijp je erop hebt!!!
gewoon zorgen dat je koeling goed is, en genoeg smeren he.... dus niet alleen je oliepomp maar het liefst mengsmering (brommix) of anders wat olie in je tank icm oliepomp.... dit loopt overigens prima .... een hoge top zal je niet halen maar het loopt zeker wel grappig
 
ik had op mijn aerox een 17.5, een polini kit corsa en een onbegrensde uitlaat. toen liep ie op de testbank bij de jager 92 en had ie 8.2 pk.
en me krukas heb ik nooit problemen mee gehad.maar als je bij je uitlaat de begrensers eruit haal dan moet je ook die katalysator eruit halen als die erin zit anders word ie wel te warm., had ik ook namelijk
 
Back
Top