Runner spiegeld

marcelMHR rox

Well-Known Member
Goeiedag, ik heb een set runner spiegels gemonteerd op me zip aangezien ik deze mooier vind en het ook bij andere zag, Alleen zie ik bijna niks nu, Binnen spiegels staan naar beneden gericht, Is het mogelijk deze af te stellen naar boven toe? Zag wel 2 schroefjes zitten onder het binnenglas

Betreft een zip 4t
 
Advertisement - register to remove this

Heb deze spiegels nooit gehad dus weet de afstel mogelijkheden niet. Heb je al met die schroefjes al geprobeert? Anders zou je de hele bevestiging los kunnen maken en wat naar voren draaien, als dit gaat met de kappen.
 
Zal straks een foto maken, via de arm kan niet, de spiegel zelf is een constructie, ik had die schroefjes iets los gedraait maar leek erop alsof het spiegeltje eruit kwam bijna
 
ik had die schroefjes iets los gedraait maar leek erop alsof het spiegeltje eruit kwam bijna
Dat zijn inderdaad de schroefjes om de spiegel af te stellen.
Logisch dat je denkt dat het spiegelglas er bijna uitvalt.
Deze komt los, daarna richten en weer vastzetten.
Klaar is kees...!!!
 

Attachments

  • Runner spiegel.jpg
    Runner spiegel.jpg
    34.6 KB · Views: 6
heb beide schroefjes uit gedraait en kon toen het glas in drukken en in een andere hoek zetten, maar dienen die beide schroefjes voor het zelfde? of doet de een wat anders dan de ander
 
Misschien de ene van boven naar beneden en de andere voor links naar rechts? (is een idee?)
Heb zo`n systeem zelf nooit gezien, kan specifiek alleen voor gilera runner zijn.
 
Je kan dat glas alle kanten opdrukken, en zo dus afstellen. Net als sommige oudere auto spiegels. Dat hoort zo. Die schroefjes lekker laten zitten
 
Back
Top