This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Runner sp50

basborgdorff

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Ik heb laatst een runner sp50 gekocht. Nieuwste editie alles erop en eraan, maar hij trekt niet lekker op. Als hij koud is rijdt hij lekker, maar wanneer hij warm is niet. Hij maakt ongeveer 7000 toeren tot de 40 en daarna van 40-52 8600 toeren, maar er komen iedere keer ongeveer 400 toeren bij, dus niet helemaal goed geloof ik :S Dus 7000,7400,7800 enz. Alles is verder standaard. Ik dacht zelf dat het misschien zou komen omdat de spiebaan die in mn poelie zit niet recht is natuurlijk. Nu vroeg ik me af of het helpt om een malossi torque driver te kopen, en een nieuwe vario. Verder heb ik 521 km gereden, en is de cilinder goed ingereden. Kan iemand mij helpen?

Mvg,

Bas

Heeft geen zin, zeker niet bij de snelheden die jij noemt. De knik in de spiebaan werkt meestal rond de 20 - 30 km/h, en dan maakt hij opeens overtoeren (scheelt vaak zo 4k toeren). Zijn je rollen niet versleten?

Hoe harder je gaat hoe meer toeren hij maakt

Verder zou ik er nog niet aan kutten en als iets niet goed is of werkt gewoon lekker terug gaan naar de dealer

edit: spNk verdomme is die weer voor me

Heeft geen zin, zeker niet bij de snelheden die jij noemt. De knik in de spiebaan werkt meestal rond de 20 - 30 km/h, en dan maakt hij opeens overtoeren (scheelt vaak zo 4k toeren). Zijn je rollen niet versleten?

hahah:z
Dus niet dat een runner nieuw uit winkel na 500 km nieuwe rollen nodig heeft rollen zijn meestal na 2/3 k km pas versleten .
dus dat klopt al niet .
Ik denk dat jij iets grotere sproeier moet proberen als hij onregelmatig loopt .
Standaart runner RST .
Orgineele sproeier vanaf fabriek is 52 mm.
Probeer spr. 58 even . als het probleem dan nog niet verholpen is rij dan gewoon even langs je scooter dealer om het probleem te laten verhelpen .
Je hebt daar gewoon garantie op .( en laat je geen rolletjes aansmeren )
doen ze altijd :W