Runner RST afstellen

Wail

Member
Hoi iedereen,

Ik heb pas geleden een Gilera runner RST gekocht uit 2010 die volledig origineel was en met maar 1 eigenaar. Ik kwam erachter dat de sproeier veel te Klein was en dat de uitlaat helemaal doorgeroest was. Dus heb ik snel een nieuwe uitlaat gekocht en een sproeierkit. Om veilig op de Hoge snelheid te kunnen rijden heb ik ook een nieuwe voor remschijf en nieuwe remblokken voor achter en voor(funnel disk) aangeschaft. Vandaag alles gemonteerd en getest, maar ik zit ermee dat wanneer ik hem start hij de eerste optrek na het starten(als hij koud/afgekoeld is) veel sneller optrekt en in de optrek lekker in de toeren loopt. Dan wanneer ik probeer op te trekken als hij warm is als ik dan optrek zit hij de eerste 4 seconds op de 5k toeren te struggelen en trekt Daarna pas op. Er zit een yasuni r op met een 17.5mm carb waar een sproeier 75 Inzit(de bougie bekeken en mooi bruin na het rijden met deze sproeier) er zit geen varioring Meer in en als hij eenmaal Los is gaat hij tot de 10k toeren, het is nog een 50cc. Ook Ben ik erachter gekomen dat de vorige eigenaar er malossi rollers met onbekend gewicht erin heeft gezet en er een paarse drukveer in de koppeling zit. Naast dit alles is hij volledig orgineel nog. Weet iemand wat ik Kan doen voor het oplossen van dit optrek problem.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top